-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2012 08 27

Vienkartiniai bilietai po 2 litus Vilniuje gali išlikti ir kitais metais

Beveik prieš dvi savaites startavusi Vilniaus viešojo transporto e.bilieto sistema kol kas neveikia taip sklandžiai, kaip norėtųsi sostinės savivaldybei ir „Susisiekimo paslaugų“ įmonei, kurios projektą ir įgyvendina. Vis dar kyla nesklandumų tiek įsigyjant ir aktyvuojant Vilniečio kortelę, tiek ja žymint bilietą autobuse ar troleibuse. Dėl šios priežasties vienkartiniai popieriniai bilietai bus pardavinėjami iki pat naujųjų metų, o gal ir dar ilgiau.
Vilniečiai kol kas nepuolė graibstyti vienkartinių popierinių viešojo transporto bilietų.
Bilietai po 2 Lt turėtų galioti ir po 2013 metų sausio 1-osios. / Tomo Urbelionio/BFL nuotr.

Vienkartiniais popieriniais bilietais spaudos kioskuose ketinta prekiauti tik iki rugpjūčio 15-osios, kai pradėjo veikti e.bilieto sistema. Tačiau techniniai nesklandumai privertė šį sprendimą keisti – rugpjūčio 15 dieną ne visuose spaudos kioskuose galima buvo įsigyti Vilniečio kortelę ar ją pasipildyti, šie nesklandumai tęsiasi iki šiol, todėl popieriniai bilietai, kainuojantys 2 Lt arba su nuolaida 1 Lt ir 0,4 Lt, spaudos kioskuose bus pardavinėjami iki pat naujųjų metų.

Anot E.miesto darbo grupės vadovės, Vilniaus miesto savivaldybės tarybos narės Indrės Jakaitytės, šiuo metu svarstoma galimybė vienkartinius bilietus už 2 Lt turėti ir po naujųjų metų. Tiesa, tai būtų nebe popieriniai, o elektroniniai bilietai, tačiau jais besinaudojantiems ir viena transporto priemone ilgai važiuojantiems keleiviams kelionės kainuotų pigiau.

Šiuo metu pigiausias bilietas yra skirtas važiuoti autobusu ar troleibusu pusvalandį. Jis kainuoja 2,5 Lt. Valandinio bilieto kaina – 3,5 Lt.

„Reikėtų atsižvelgti į gyventojų siūlymus ir, aš manau, būtų teisingiausia palikti vienkartinius bilietus. Jie būtų ne popieriniai, bet elektroniniai. Yra žmonių, kuriems persėdimas nėra reikalingas, todėl jiems turėtume palikti galimybę važiuoti iki maršruto galo pasižymėjus vieną, pigesnį bilietą“, – sakė I.Jakaitytė.

Tiesa, tokio sprendimo dar nėra, jį apsvarstyti ir priimti teks miesto tarybai. „Tiems, kurie nepersėda iš vieno autobuso ar troleibuso į kitą, niekas nesikeis. O kuriems persėdimo reikėjo, kelionė atpigo nuo 4 Lt, jeigu persėsdavo vieną kartą, iki 2,5 Lt“, – kalbėjo e.bilieto projektą kuruojanti Vilniaus tarybos narė.

I.Jakaitytė pripažino – techninių nesklandumų įgyvendinant e.bilieto sistemą vis dar yra. Esą jų atsiradę, nes tiek platinimo taškai, tiek Vilniaus viešojo transporto bendrovė turėjo įdiegti naujas sistemas. „Jau stabilizuojasi situacija, bet vis dar retkarčiais netikėtumų iškyla. Šiame projekte taškas turėjo būti padėtas dar 2009 metais, o ne dabar“, – teigė politikė.

Nuostolių, kuriuos miestas ir viešojo transporto bendrovė patirs dėl stabiliai vis dar neveikiančios sistemos, kol kas neskaičiuojama. Anot I.Jakaitytės, šiuo metu pagrindinis tikslas yra padaryti sistemą patogią. „9 mln. Lt išleisti kažin kur, tai daugiau tikrai neišleisime. Kai sistema buvo testuojama, viskas veikė puikiai. Tačiau paleidus realybėje atsirado trukdžių“, – apgailestavo I.Jakaitytė.

Pirmadienio duomenimis, nuo rugpjūčio 15 dienos jau išplatinta apie 33 tūkst. Vilniečio kortelių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius