Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti
2010 07 27

Vilniuje – visoms įmonėms vienodos išorinės reklamos sąlygos

Vilniaus miesto taryba, siekdama suderinti išorinės reklamos taisykles su nacionaliniais teisės aktais, suvienodinti sąlygas visoms mieste besireklamuojančioms įmonėms, patvirtino vietinės rinkliavos už reklamą sostinėje nuostatus.

Iki šiol bene pusė reklaminių stendų ir iškabų buvo pakabinta nelegaliai, teigiama Vilniaus miesto savivaldybės pranešime spaudai.

Pagrindiniai tokio sprendimo priėmimo motyvai buvo sutvarkyti miestą nuo vis didėjančio chaotiško ir per gausaus reklamų kabinimo, įvesti vieningas sąlygas ir tvarką miesto įmonėms.

Šių metų balandį miesto tarybos patvirtinti nuostatai yra suderinti su Lietuvos Respublikos reklamos įstatymu, kuriame numatyta, kad „išorine reklama yra laikoma reklama, kurios pateikimo priemonės yra ne patalpose“. Ši sąvoka apima ir vitrinas, iškabas, pastatų sienas ir kitas reklamos pateikimo priemones.

Remiantis Tarybos patvirtintais nuostatais, rinkliava nerenkama, jeigu įrengiama iškaba, kurios plotas ne didesnis kaip 2,5 kv. m, ir kurioje gali būti nurodytas tik asmens pavadinimas, veiklos rūšis, asmeniui priklausantis prekių ženklas ir darbo laikas.

Išorinė reklama panašiai apmokestinama ir daugelyje kitų Europos miestų, kai kur už dideles iškabas imami dar ir papildomi, vienkartiniai mokesčiai.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Sutelktinio finansavimo ir tarpusavio skolinimosi platformos – ką reikia žinoti renkantis, kur investuoti
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Užsisakykite 15min naujienlaiškius