-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 05 03

Vilnius jungs autobusų ir troleibusų parkus

Iki šiol savarankiškai veikusias bendroves „Vilniaus autobusai“ ir „Vilniaus troleibusai“ sostinės savivaldybė ketina artimiausiu metu sujungti į vieną. Esą tai padėtų viešajam sostinės transportui dirbti efektyviau.
Svarstoma į Vilniaus gatves išleisti daugiau autobusų ir troleibusų, nes vilniečiai skundžiasi, kad jų trūksta.
Svarstoma į Vilniaus gatves išleisti daugiau autobusų ir troleibusų, nes vilniečiai skundžiasi, kad jų trūksta. / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Vilniaus mero Artūro Zuoko teigimu, viešojo transporto parkus į vieną ketinama sujungti artimiausiu metu. Komunalinio ūkio departamentas privalo parengti dokumentus, reikalingus šį sprendimą patvirtinti miesto taryboje.

„Tai nėra nauja mintis, apie ją buvo kalbama daug ir seniai, tačiau valdančioji koalicija nusprendė, kad reikia įvertinti sudėtingą Troleibusų ir Autobusų parkų situaciją, darbų planavimo problemas, kurios atsiranda, kai įmonės yra atskirtos. Todėl kur kas prasmingiau abi įmones sujungti ir turėti vieną didelį visuomeninio transporto vežėją“, – sakė A.Zuokas.

Mero manymu, turint vieną įmonę būtų lengviau spręsti finansines problemas, kurių abu viešojo transporto parkai turi itin daug. Tačiau itin sutaupyti savivaldybė nesitiki.

Tas eksperimentas buvo skirtas daugiau kontrolieriams, o ne klientams, – sakė Vilniaus meras.„Abiejų parkų finansinė situacija yra sudėtinga. Todėl pirmiausia turime kalbėti, kaip spręsti tas problemas, kurios jau egzistuoja. Taupymas yra antraeilis dalykas. Tikrai neplanuojame atleisti darbuotojų. Dabar turime sumažintą visuomeninio transporto priemonių, kasdien išvažiuojančių į sostinės gatves, skaičių, o vilniečiai nepatenkinti, kad nėra vakarinių reisų, kartais jų trūksta ir rytais. Todėl teks pajėgumus ne mažinti, o didinti“, – kalbėjo miesto vadovas.

Artimiausiu metu gali būti atšaukta ir įlipimo į viešąjį transportą pro priekines duris sistema. Nuo pat diegimo pradžios sistemą kritikavęs A.Zuokas nuomonės nepakeitė ir tvirtina, kad autobusai bei troleibusai ne veltui suprojektuoti taip, jog įlipti į juos būtų galima per visas duris. „Tas eksperimentas buvo skirtas daugiau kontrolieriams, o ne klientams. Žinoma, turime kontroliuoti, kad keleiviai mokėtų už kelionę, kontroliuoti tvarką, bet tam padės įdiegtos vaizdo kameros“, – įsitikinęs Vilniaus meras.

Kokių dar pokyčių galima sulaukti Vilniaus viešojo transporto sistemoje, kol kas neatskleidžiama. Esą galimybių studija dar iki galo neparengta, o ją gavus bus tariamasi su specialistais ir tik tada sprendžiama, kas važinės miesto gatvėmis. Tačiau metro Vilniuje artimiausiais metais greičiausia neatsiras. Paklaustas, kada tai galėtų įvykti, A.Zuokas tik šyptelėjo: „Gal kai meru būsiu aštuntą kadenciją“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius