„Praėjusiais metais Konkurencijos tarybos priimtas sprendimas įpareigojo mus sumažinti užimamo prekybinio ploto dalį keliuose miestuose, todėl uždarome septynias parduotuves. Kurių konkrečiai prekybos centrų veiklą nutraukti, sprendėme atsižvelgę į visų šalyje esančių savo parduotuvių konkurencinę aplinką, pirkėjų srautus ir poreikius bei įvertinę konkrečių parduotuvių darbo rezultatus“, – sako UAB „Maxima LT“ generalinis direktorius Gintaras Jasinskas. Pasak jo, pasirinkta uždaryti neefektyviai dirbančias parduotuves.
Keturios „Maximos" X formato parduotuvės duris užvers Vilniuje, dvi Klaipėdoje ir viena – Marijampolėje. Anot bendrovės generalinio direktoriaus G.Jasinsko, atsižvelgus į sunkmetį ir situaciją darbo rinkoje, siekiant išsaugoti darbo vietas uždaromų parduotuvių darbuotojams, jiems, išskyrus retas išimtis, bus pasiūlytas darbas kitose „Maximos“ tinklo parduotuvėse.
Nepatogumų dėl uždaromų parduotuvių nepajus ir pirkėjai – jie kviečiami apsilankyti kitose arčiausiai namų esančiose „Maximos" parduotuvėse, teigiama pranešime spaudai.
Praėjusių metų pavasarį UAB „Maxima LT“ savo iniciatyva atliko vidaus auditą ir tyrimo duomenis perdavė Konkurencijos tarybai. Bendrovė pasisiūlė tarybai atsisakyti prekybos plotų keliuose miestuose. 2008 m. rugsėjo 18 d. Konkurencijos tarybos sprendimu dėl prekybos tinklo vykdomos koncentracijos UAB „Maxima LT“ įpareigota sumažinti prekybos plotą Vilniuje, Klaipėdoje ir Marijampolėje.
„Pastaruoju metu dalį parduotuvių uždarėme Konkurencijos tarybos sprendimu, tolesnė tinklo plėtra priklausys nuo ekonominės situacijos ir vartojimo pokyčių“, – sako G.Jasinskas. UAB „Maxima LT“, užima apie 36 proc. šalies mažmeninės prekybos rinkos. Ilgiausiai Lietuvoje veikiančiam mažmeninės prekybos tinklui Lietuvoje priklauso 228 parduotuvės. Kasdien „Maximos" parduotuvėse apsilanko daugiau nei 600 tūkst. pirkėjų, prekybos tinkle dirba daugiau nei 16 tūkst. darbuotojų.