Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Baltarusijoje pirmą kartą išjungtas tinklalapis, remiantis A.Lukašenkos „cenzūriniu“ įsaku

Baltarusijos prezidentas A.Lukašenka dalyvavo forume Belarus EXPO 2009.
Šarūno Mažeikos/BFL nuotr. / Aleksandras Lukašenka
Šaltinis: BNS
0
Skaitysiu vėliau
A A

Baltarusijoje pirmą kartą išjungtas tinklalapis vykdant interneto valstybinio reguliavimo įsaką, rašo įtakingas Rusijos dienraštis „Kommersant“.

Laikraščio „Vitebskij kurjer“ tinklalapis nebuvo oficialiai įregistruotas pagal reikalavimus, nurodytus minėtame įsake, todėl antradienį, liepos 6 dieną, jis nutraukė darbą.

Cenzūriniu pramintas įsakas įpareigoja visus Baltarusijos naujienų leidinius iki liepos 1 dienos pereiti privalomą valstybinę registraciją. „Vitebskij kurjer“ atsisakė atlikti šią procedūrą ir nepadavė atitinkamos paraiškos. Leidinio darbuotojų nuomone, įsaku mėginama kontroliuoti žiniasklaidos priemonių turinį.

Tinklalapį išjungė valstybinė interneto paslaugų teikėja „Beltelekom“. Pasak leidinio atstovo, „Beltelekom“ priėmė sprendimą išjungti interneto tinklalapį, remdamasi komisijoje gautu laišku. Kas atsiuntė šį laišką ir kas jame rašoma, nepranešama.

Baltarusijos prezidento Aleksandro Lukašenkos įsakas dėl priemonių tobulinti interneto tinklo nacionalinio segmento naudojimą buvo pasirašytas 2010 metų vasaryje. Didžioji dalis jo nuostatų įsigaliojo nuo liepos 1 dienos.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie 15min