Kaip skelbia dailymail.co.uk, temperatūrai nukritus iki 15 laipsnių šalčio, skelbiama, jog tai greičiausiai bus šalčiausias gruodis Didžiojoje Britanijoje per 100 metų.
Į pagalbą ateina kariuomenė
Premjeras Davidas Cameronas pareiškė, kad miestuose ir kai kuriose atokiose vietovėse kovoti su sniegu žmonėms padės kariuomenė, o Vyriausybė šaukia pasitarimus, kokių priemonių griebtis, šaliai kovojant su žiemos padariniais.
Kol kas kariuomenė sniegą nuo kelių padeda valyti Edinburge. Skelbiama, kad šiame mieste sniego iškrito daugiausia nuo 1963 metų, ir kai kurie žmonės liko įkalinti savo namuose.
Baigėsi degalai
Situacija Didžiosios Britanijos keliuose ir toliau lieka kritiška. Britų žiniasklaida skelbia, kad per dvi savaites šalies keliuose užfiksuota 230 tūkst. incidentų, kai kuriose nepravažiuojamose vietose įstringa dešimtys automobilių – neseniai gelbėtojams teko vaduoti apie 100 sniege įstrigusių mašinų keleivius.
Pranešama ir apie kurioziškus nutikimus. Viena jaunavedžių pora savo vestuvių naktį automobilyje buvo įkalinti 16-ai valandų. 30-etė nuotaka pasakojo dailymail.co.uk: „Buvo tamsu ir šalta. Turėjome vos puodelį vandens. Tai buvo blogiausias laikas mano gyvenime“.
Beje, vairuotojams problemų jau kelia ne tik sniegas keliuose, bet ir tai, kad kai kuriose Škotijos bei Rytų Anglijos degalinėse nebeliko kuro.
Rekordiniai šalčiai
Panašu, kad atsikvėpti britai artimiausiu laiku negalės. Sinoptikai prognozuoja, kad artimiausiomis dienomis šals ir toliau. Jeigu tokios prognozės pasitvirtins, meteorologai užfiksuos šalčiausią gruodį nuo pat 1910 metų.
Tiesa, kai kam tai kelia ir džiaugsmą – mat sinoptikai prognozuoja, jog tikimybė sulaukti „baltų Kalėdų“ yra labai didelė. „William Hill“ lažybų bendrovės atstovai pareiškė, kad per kelias dienas sulaukė net 10 000 statymų dėl to, ar šalyje per Kalėdas bus sniego – paprastai tiek statymų būna per metus.
Beje, šalčiai smarkiai apsunkina ir kai kurių darbuotojų darbą. Kapinių duobkasiai kai kuriose šalies vietovėse negali atlikti savo darbo, nes žemės yra suledėjusi.