Projektuotojai padarė lemtingų klaidų, kurdami signalinę geležinkelio sistemą. Tokias išvadas pateikė Šanchajaus geležinkelių valdyba.
Pasak ataskaitą rašiusių tyrėjų, vienas iš geležinkelio šviesoforų nepersijungė iš žalios šviesos į raudoną. Tokį gedimą sukėlė žaibo iškrova, o sistema nebuvo apsaugota nuo stichijos.
Ataskaitoje rašoma, kad tragedijos metu abiem traukiniams šviesoforai rodė žalią šviesą. Smūgio metu vienas traukinys jau stovėjo tilto viduryje. Du vagonai maždaug iš 20 metrų aukščio nukrito į upę.
Katastrofos metu žuvo 39 žmonės, 192 sužeisti.
Iš pradžių buvo manyta, kad prieš katastrofą į vieną iš traukinių trenkė žaibas, todėl jis sustojo. Vis dėlto dabar prieita prie išvados, kad buvo pažeista valdymo sistema, o traukiniai iki katastrofos buvo techniškai tvarkingi.