Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

RT propaganda žengia ir į Didžiąją Britaniją

Propaganda
AFP/„Scanpix“ nuotr. / Propaganda
Šaltinis: Lrt.lt
0
Skaitysiu vėliau
A A

Didžiojoje Britanijoje vietos televizijos banginiams iššūkį mes specialiai britams skirtas Rusijos propagandos kanalas RT. Jau transliuoti pradėjęs RT deklaruoja siekį pralaužti Didžiojoje Britanijoje esą nusistovėjusias informacinės galios struktūras.

Didžioji Britanija dėl itin aukštos žiniasklaidos kokybės ekspertų laikoma bene stipriausia autentiškos viešosios erdvės tvirtove pasaulyje. Čia veikia tokie aukštos reputacijos transliuotojai, kaip BBC, ITV ar „Channel 4“. Tačiau nuo šiol prieš minėtus grandus pačioje jų žemėje Rusija siunčia savo informacijos tanką – RT televiziją, anksčiau žinomą kaip „Rusija šiandien“, jei išverstume į lietuvių kalbą. Specialiai britams skirtas RT kanalas į Didžiąją Britaniją žengia siekdamas savo naujienomis, dokumentiniais filmais ar pokalbių laidomis pakeisti britams įprastą informacijos srautą.

„Tos pačios antraštės, tos pačios istorijos, kartais jos net rodomos ta pačia tvarka. Mes sakome, kad Jungtinėje Karalystėje vyksta daugiau dalykų. Ieškosime kitokių istorijų, pasakosime jas iš kitokios perspektyvos, tikimės pritraukti kitokių žiūrovų“, – aiškina „Russia Today“ atstovė Laura Smith.

Vladimiras Putinas pagrindiniu RT tikslu įvardijo siekį sulaužyti anglosaksiškos žiniasklaidos monopolį pasaulyje.

Vladimiras Putinas pagrindiniu RT tikslu įvardijo siekį sulaužyti anglosaksiškos žiniasklaidos monopolį pasaulyje. Televiziją Rusija sukūrė 2005 m., specialiai užsienio auditorijai, ir nuo to laiko pumpuodama šimtus milijonų dolerių tvirtina pasiekusi septynis šimtus milijonų žiūrovų šimtame šalių. Televizija transliuoja angliškai, ispaniškai ir net arabiškai, 2010 m. ji atidarė būstinę Vašingtone Jungtinėse Valstijose ir nuo tada transliuoja specialiai amerikiečiams skirtas laidas. Todėl įžengusi ir į Londoną, RT televizija jau tikriausiai pasiekė savo ambicijų viršūnę. Bet prie kokybiškos žiniasklaidos pratę britai į RT žiūri kreivai, vietos komunikacijos tarnyba „Ofcom“ jau tyrė daugybę skundų dėl Britanijoje matomo tarptautinei auditorijai skirto RT kanalo skleidžiamos dezinformacijos ir neapykantos kurstymo.

 „Tegul žmonės įsijungia ir patys sprendžia, ar rodome šališkai. Mūsų reitingai kitose pasaulio dalyse rodo, kad žiūrovai pasitiki mūsų turiniu. Reitingai Amerikoje nuolat auga, „Youtube“ turime du milijardus peržiūrų“, – tikina L. Smith.

Londone dirbs apie penkiasdešimt RT žurnalistų, kanalą galės matyti 90 procentų Didžiosios Britanijos gyventojų, jis transliuos penkias valandas originalaus turinio, likusį eterį užims tarptautinei auditoriai skirta medžiaga iš kitų RT kanalų.

Lrt.lt
Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
KALĖDINIŲ DOVANŲ GIDAS
Parašykite atsiliepimą apie 15min