Kaip praneša Lietuvos radijas, tyrimas parodė, kad vienas įgulos narys jūreivis be leidimo ar kokios nors priežasties įjungė povandeniniame laive gaisro gesinimo sistemą.
Šeštadienį įsijungus priešgaisrinei sistemai naujame „Akula“ klasės povandeniniame laive, kurio bandymai buvo atliekami Japonijos jūroje, į vieną skyrių buvo paleistos freono dujos. Per šį incidentą dėl deguonies stygiaus užduso 20 žmonių.
Kitos katastrofos
15min.lt primena, kad nuo „Kursk“ katastrofos 2000 m. rugpjūtį Rusijos povandeniniuose laivuose buvo įvykę dar keletas nelaimių ir avarijų.
Devyni jūreiviai žuvo povandeniniame laive „K-159“, kuris 2003 m. rugpjūtį nuskendo Barenco jūroje, kai buvo buksyruojamas į uostą prieš nurašant. Tąsyk išgelbėtas tik vienas laive buvęs jūreivis.
2005 m. vienas Ramiojo vandenyno mažasis povandeninis laivas įsipainiojo į žvejų tinklus, o įgula buvo įkalinta po vandeniu senkant deguonies atsargoms.
Didžiosios Britanijos gelbėtojų komanda panaudojo modernų nardymo aparatą sugebėjo išlaisvinti Rusijos povandeninį laivą, o per šį incidentą niekas nežuvo.