Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Vokietijos savaitraštis atleido du darbuotojus dėl tikėtino žurnalistų etikos pažeidimo

Bunte.de tinklapis
Bunte.de tinklapis
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Apie garsenybių pasaulį rašantis Vokietijos savaitraštis „Bunte“ penktadienį pranešė atleidęs du savo darbuotojus, kurie esą siekė gauti nuotraukų ir vaizdo įrašų, kuriuose vienas įtakingas politikas matomas vartojantis narkotikus ir dalyvaujantis sekso orgijose.

„Bunte“ vyriausieji redaktoriai sustabdė (žurnalistinį) tyrimą, kuris dar tebuvo planavimo fazėje, nes įžvelgė pavojų, kad gali būti neišlaikyti žurnalistikos standartai, – sakoma žurnalo pranešime. – Abu darbuotojai paliko bendrovę. Vyriausioji redaktorė pabrėžė, kad šis tyrimas nebuvo peržengęs planavimo stadijos ir kad niekas nepatyrė jokios žalos.“

Kaip rašoma žiniasklaidos pasaulio naujienų informaciniame biuletenyje „Meedia“, Vokietijos žiniasklaidos milžinei „Burda“ priklausantį savaitraštį paliko vyriausiasis politikos naujienų redaktorius ir viena žurnalistė.

Jie abu kelis mėnesius palaikė ryšį su kompromituojančią medžiagą siūlančiu šaltiniu, neinformavę savo viršininkų, nepatikrinę šaltinio tapatybės ir leidę jam sumokėti 2 000 eurų (6,9 tūkst. litų), nurodė „Meedia“.

„Esu sukrėsta, kad šiedu bendradarbiai parodė turintys tiek mažai nuovokos ir atsargumo“, – „Meedia“ cituoja „Bunte“ vyriausiąją redaktorę Patricią Riekel.

Apie šį incidentą buvo pranešta tuo metu, kai Didžiąją Britaniją tebekrečia skandalas dėl telefoninio šnipinėjimo, kurį vykdė bulvarinis laikraštis „News of the World“. Pastarąjį savininkas žiniasklaidos magnatas Rupertas Murdochas netikėtai uždarė liepos 7 dieną.

 

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
KALĖDINIŲ DOVANŲ GIDAS
Parašykite atsiliepimą apie 15min