Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

Lietuvos studentai skatina socialinį verslumą pasaulyje

ISM studentų atstovybės ir ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto organizuojamas tarptautinis verslo situacijų konkursas „Creative Shock“ įsibėgėja! Šiais metais konkursas stebina dalyvių gausa ne tik iš Europos, bet ir studentų komandomis iš visų pasaulio žemynų valstybių, tokių kaip Meksika, Kinija, Japonija, Indija, Nigerija, Australija ir daugelis kitų.
„Creative Shock“ konkursas stebina dalyvių gausa ne tik iš Europos, bet ir studentų komandomis iš visų pasaulio žemynų valstybių.
„Creative Shock“ konkursas stebina dalyvių gausa ne tik iš Europos, bet ir studentų komandomis iš visų pasaulio žemynų valstybių. / „Creative Shock“ organizatorių nuotr.

ISM studentų inicijuojamas konkursas „Creative Shock'14“ išaugo į tarpkontinentinį renginį, kuriame šiais metais varžosi 622 verslo studentai iš 125 universitetų 61-oje valstybėje. Konkurso dalyviai jau sprendžia pirmojo etapo užduotį – „Mother Africa Sewing – Fashion goods for greater good“, kurią parengė Strategy Labs. Norėdami susidoroti su šia užduotimi ir išanalizuoti verslo situaciją, dalyviai turės įsijausti į rinkodaros specialistų vaidmenis, pasinaudoti strateginio valdymo žiniomis, loginiu mąstymu bei kūrybiškumu, kuris yra neatsiejama šio konkurso dalis.

Penkios geriausiai dvi atrankines užduotis įveikusios komandos gruodžio 5-7 dienomis susirungs finale, kuris vyks ISM Vadybos ir ekonomikos universitete, Vilniuje. Komandos turės tik vieną naktį išspręsti socialinio verslo situaciją, kurios sprendimus vertins garbinga ir kompetentinga komisija. Finalo metu vyks atviros paskaitos ir kūrybinės dirbtuvės, kuriose savo patirtimi dalinsis socialinio verslo atstovai. Po nugalėtojų apdovanojimų ceremonijos bus rengiamas kontaktų vakaras, kurio metu studentai turės galimybę artimiau susipažinti su kolegomis iš kitų pasaulio universitetų, pabendrauti su konkurso komisijos nariais, išklausyti jų vertinimus.

„Creative Shock – tai ne tik konkursas, bet ir labai stiprus įrankis, padedantis skleisti žinią apie socialinį verslą ir parodyti versliems studentams, kuo jis skiriasi nuo socialinės organizacijos. Socialinis verslas – tai visapusiškai funkcionuojantis, be išorinės paramos išsilaikantis ir pelną generuojantis verslas, kuris tuo pačiu sprendžia ir tam tikrą socialinę problemą bei kuria pridėtinę vertę visuomenei“, – mintimis apie konkurso misiją dalinosi projekto vadovas Arnas Petravičius.

2011 metais prasidėjęs kaip Baltijos šalių rinkodaros konkursas per ketverius metus išaugo į tarptautinio masto renginį. 2012 m. Creative Shock buvo išrinktas geriausiu Tarptautinės Verslumo Savaitės studentų renginiu Lietuvoje, o 2013 metais laimėjo Metų verslumo skatinimo projekto Lietuvoje apdovanojimą – BZN start „Startups AWARDS 2013“. 2014 metais konkursas nenustoja augti ir tampa vis patrauklesniu pasaulio studentams.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius