Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Seminaras „Reklama pagal Džeką Skerdiką“ sutraukė gausybę studentų

Kasmetinis ir jau tradiciniu tapęs reklamų konkursas „STARtuok“ vėl kviečia visus įsisukti į reklamų kūrimo ir seminarų sūkurį.
Temos: 2 Reklama Studentai

Pirmojo seminaro metu VU KHF auditorija buvo kaip niekad sausakimša studentų, norėjusių pasiklausyti vienos žinomiausių reklamos agentūrų Lietuvoje „Milk“ atstovų seminaro kraupiu ir inriguojančiu pavadinimu „Reklama pagal Džeką Skerdiką“.

Lektoriai kalbėjo apie tai, kas ir kaip kuria reklamą, kada žmonės per ją neperjungia kanalo ir nebėga į tualetą. Seminaro dalyviai džiaugėsi ne tik pasisėmę naudingų žinių apie reklamą, bet ir linksmai praleidę laiką.

Kitas „STARtuok“ reklamų konkurso seminaras vyks kovo 30 dieną. Paskaitą tema „Būti aktoriumi“ ves Edita Kabaraitė – viena žymiausių žmonių atrankų reklamoms, televizijos ir kino filmams organizatorė. Seminaro dalyviai turės puikią galimybę ne tik pasiklausyti puikios specialistės, bet ir sudalyvauti tikrame kastinge.

VIDEO: KobraTV - Reportažas - Seminaras "Reklama pagal Džeką Skerdiką"

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius