Pirmojo seminaro metu VU KHF auditorija buvo kaip niekad sausakimša studentų, norėjusių pasiklausyti vienos žinomiausių reklamos agentūrų Lietuvoje „Milk“ atstovų seminaro kraupiu ir inriguojančiu pavadinimu „Reklama pagal Džeką Skerdiką“.
Lektoriai kalbėjo apie tai, kas ir kaip kuria reklamą, kada žmonės per ją neperjungia kanalo ir nebėga į tualetą. Seminaro dalyviai džiaugėsi ne tik pasisėmę naudingų žinių apie reklamą, bet ir linksmai praleidę laiką.
Kitas „STARtuok“ reklamų konkurso seminaras vyks kovo 30 dieną. Paskaitą tema „Būti aktoriumi“ ves Edita Kabaraitė – viena žymiausių žmonių atrankų reklamoms, televizijos ir kino filmams organizatorė. Seminaro dalyviai turės puikią galimybę ne tik pasiklausyti puikios specialistės, bet ir sudalyvauti tikrame kastinge.