Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Vilniuje finišavo tarptautinis socialinio verslo situacijų konkursas „Creative Shock’14“

Konkurso „Creative Shock’14“ akimirka
„Creative Shock“ nuotr. / Konkurso „Creative Shock’14“ akimirka
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Gruodžio 5-7 dienomis ISM Vadybos ir ekonomikos universitete įvyko paskutinis tarptautinio socialinio verslo situacijų konkurso Creative Shock’14 etapas. 5 pajėgiausios komandos iš Vokietijos, Švedijos, Vengrijos, Serbijos ir Latvijos susirungė dėl 1500 eurų prizo ir „Turkish Airlines“ įsteigtų lėktuvų bilietų. Sėkmingiausiai finalinę socialinio verslo situaciją išsprendė ir konkurso nugalėtojais tapo įvairių tarptautinių verslo situacijų konkursų laimėtojai, komanda FON, atstovaujanti Belgrado verslo konsultacijų mokyklą (BBICC).

„Studentai visais laikais buvo ta visuomenes dalis, kuri skatino didžiuosius socialinius pokyčius, neretai įžiebdavo net ir revoliucijų ugnį. „Creative Shock“ konkursas, savo ruožtu, ugdo jauną žmogų, skatina jo kritinį mąstymą, stiprina socialinę atsakomybę. Todėl tikiu, kad šis konkursas ne tik didina socialinio verslo žinomumą, pagimdo inovatyvius socialinių problemų sprendimus, suburia pasaulio jaunimą, bet svarbiausia – vaidina didžiulį vaidmenį kuriant atsakingą visuomenę“, – tikino konkurso auksinio partnerio „ARVI“ ir ko valdybos narys Justas Kučinskas.

Finalinės konferencijos metu su konkursu, socialinio verslo idėjomis bei iniciatyvomis susipažinti iš arčiau galėjo ir visuomenė. Šių metų konferencijos pranešėjais tapo Lietuvos visuomenės veikėjas, įvairių nevyriausybinių organizacijų steigėjas, socialinių ir pilietinių projektų kūrėjas Tadas Langaitis, britų kilmės socialinio verslumo Hubo „Bootstrap Company“ generalinė direktorė, kompetentinga gamtosaugininkė Sara Turnbull bei danų kilmės “Art of Hosting” metodikos kūrėjas ir pradininkas, tvaraus verslo, dalyvaujančiosios lyderystės, švietimo atnaujinimo ir socialinės atsakomybės sričių inovatorius Toke Paludan Moller.

„Creative Shock konkursas – fantastiška iniciatyva, kuri ne tik suburia jaunus žmones, bet ir skatina juos išbandyti naujas idėjas. Suteikia galimybę dar prieš žengiant pirmuosius karjeros laiptelius sujungti du svarbiausius dalykus – socialinę atsakomybę bei verslą“, – įžvalgomis po konferencijos dalinosi pranešėja bei konkurso komisijos pirmininkė Sara Turnbull.

Finalo dalyviai Vilniuje praleido tris intensyvias dienas. Pirmąją dieną turėjo galimybę susipažinti su konkurentų komandomis bei įveikti orientacines po Vilnių, antrąją – pasisemti idėjų atviros konferencijos bei The Atomic Garden kūrybiškumo dirbtuvių metu, o naktį iš šeštadienio į sekmadienį spręsti socialinio verslo situaciją ir jos sprendimus sekmadienio rytą pateikti garbingai ir kompetetingai komisijai. Komisijos pirmininkais tapo socialinio verslo atstovai Sara Turnbull ir Phil Tulba iš Jungtinės Karalystės. Iš viso komisiją sudarė vienuolika narių, tarp jų konkurso auksinio partnerio „ARVI“  atstovas Justas Kučinskas, „Danske Bank“ komunikacijos direktorius Valdas Lopeta, „Turkish Airlines“ generalinis direktorius Lietuvoje Serkan Binyar, verslininkas Vladas Lašas,  Versli Lietuva atstovė Inga Stegvilaitė, LiMA narys Rytis Buračas, socialinio verslo atstovas Mindaugas Danys, ISM kokybės centro direktorė Jolita Butkienė bei Creative Shock konkurso idėjos pradininkas ir verslo konsultacijų įmonės Strategy Labs konsultantas Tomas Montvilas.

Daugiau informacijos apie konkursą rasite: www.creativeshock.org

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie 15min