Darbuotojų skaičių per pastaruosius metus maždaug 10–15 proc. iki 40 žmonių sumažinusi „Tūta“ 2009 metus tikisi baigti pelningai, ketvirtadienį rašo dienraštis „Verslo žinios“.
„Mes turime labai platų tų pačių klientų ratą, jis šiemet mažai praretėjo. Labiausiai pardavimai krito dėl sumažėjusių kainų“, – sakė „Tūtos“ direktorius Valentinas Navikauskas.
Atsigavimo „dar ne kainų, bet bent klientų skaičiumi“ V.Navikauskas tikisi jau antroje 2010 metų pusėje – esą tuomet prasidės naujas krepšinio sezonas, tad tikimasi sulaukti ir daugiau klientų. Anto V.Navikausko, bendrovė sportinės aprangos, nors ir ne visada dideliais kiekiais, į įvairias užsienio šalis išvežama daugiau. Lietuvoje pardavimai sudaro apie 30 proc. visų „Tūtos“ pasiūtų drabužių.