-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lietuvos krepšinio rinktinė tarnavo rėmėjams

Lietuvos rinktinės krepšininkams šią vasarą teko gerokai paplušėti ne tik treniruotėse. Prieš fotoobjektyvus ir kameras stojo visi be išimties rinktinės nariai. Ne po kartą ar du. Tokia buvo krepšininkų duoklė daugiau nei dvidešimčiai rinktinės rėmėjų.
Trečiadienį rinktinė filmuojasi paskutinėje rėmėjų reklamoje
Trečiadienį rinktinė filmuojasi paskutinėje rėmėjų reklamoje. / T.Tumalovičiaus nuotr.

Tapk 15min/Sportas draugu FACEBOOK tinkle ir pirmasis sužinok svarbiausias naujienas.

Šiandien, likus lygiai dviem savaitėms iki Europos krepšinio čempionato pradžios, mūsų šalies rinktinė filmuojasi paskutinėje reklamoje šią vasarą. „Labai tikiuosi, kad paskutinėje. Nuo šiandien sakome „stop“ visiems projektams, nes krepšininkai turi pailsėti ir susikoncentruoti tik artėjančioms varžyboms“, – 15min.lt tikino darbus su reklamos užsakovais kuravęs rinktinės spaudos atstovas Linas Kunigėlis.

Visi 23 Lietuvos rinktinės rėmėjai pasinaudojo galimybe įtraukti krepšininkus į savo paslaugų ar produktų reklamas. Pasak L.Kunigėlio, vienų rėmėjų reikalavimai buvo paprastesni, kitų – unikalūs ar net neįgyvendinami.

„Gal iš nepatyrimo, bet vieni užsakovai norėjo, kad krepšininkas pozuotų įlindęs į ledinį jūros vandenį. Žinoma, kad negalėjome su tuo sutikti. Keistoka buvo Šarūno Jasikevičiaus reklama „Iki“ parduotuvių tinklui. Reklamoje jis turėjo galva panerti ir išnerti iš vandens. Vėliau jis pasakojo, kad nuėjus miegoti, jam tai iš vienos, tai iš kitos šnervės bėgo vanduo“, – pasakojo L.Kunigėlis.

T.Tumalovičiaus nuotr./Šarūnas Jasikevičius
T.Tumalovičiaus nuotr./Šarūnas Jasikevičius

Reklamų lyderis – M.Kalnietis

Rinktinės rėmėjai pagal skiriamą paramą buvo suskirstyti į keturias – A, B, C ir D – kategorijas. Vieni turėjo daugiau reklamos teisių į krepšininkus, kiti mažiau. „Didžiąją dalį reklamų filmavome dar iki pirmosios treniruočių stovyklos dienos. Didžiausias krūvis teko Lietuvoje žaidusiems rinktinės kandidatams, nes jie iškart po sezono buvo pradėti kviesti į reklamų filmavimus ar kitus projektus. Pagal pasirodymus tikru lyderiu tapo Mantas Kalnietis, tačiau visiems be išimties ir ne po kartą reikėjo filmuotis“, – sakė L.Kunigėlis.

Didžiausia delegacija – net aštuoni krepšininkai ir treneris Kęstutis Kemzūra – filmavosi vieno iš pagrindinių rėmėjų „Džiugo“ reklamoje.

Trečiąją stovyklos dieną, liepos 20-ąją, rinktinės nariai dalyvavo net keturių rėmėjų projektuose Druskininkuose. „Penki krepšininkai paeiliui važiavo į vieną reklamą, kiti penki į kitą reklamą, treneris ir žaidėjas vyko į susitikimą su vaikais, dar keli dalyvavo fotosesijose. Tai buvo sunkiausia diena, kai reikėjo viską suplanuoti minutės tikslumu“, – pasakojo L.Kunigėlis.

Už darbą reklamose krepšininkai gaudavo 1 tūkst. Lt premijas arba rėmėjų dovanas: telefonų, „Džiugo“ sūrio, „Elektromarkt“ skustuvų ir pan.

„Žaliosios skiauterės“ prajuokino

Daugybę diskusijų žiniasklaidoje sukėlė bendrovės „Kraft Foods Lietuva“ gaminamų šokoladų „Manija“ reklaminė akcija. Pasirodo, krepšininkai davė sutikimą bendrovei naudoti jų įvaizdį, o ši ant didelio reklaminio stendo Vilniuje, kuriame įamžinta triumfo akimirka iš 2010 metų pasaulio vyrų krepšinio čempionato Turkijoje, išpaišė prizininkams žalias skiauteres.

Juliaus Kalinsko/„15 minučių“ nuotr./Plakatas su rinktinės žaidėjais buvo „papuoštas“ skiauterėmis
Juliaus Kalinsko/„15 minučių“ nuotr./Plakatas su rinktinės žaidėjais buvo „papuoštas“ skiauterėmis

„Turint omenyje, kad kažkada „Orlen“ pripaišė erelių nosis, tai šįkart tos skiauterės ypatingų diskusijų tarp krepšininkų nesukėlė. Pasišaipė vienas iš kito, pasijuokė, ir tiek. Apskritai krepšininkai filmavimuose geros nuotaikos nestokodavo. Operatoriams būdavo sunku dirbti, nes iš juoko kameros drebėdavo“, – įspūdžiais dalijosi L.Kunigėlis.

Nevykusio žaidimo priežastis

Vis dėlto yra manančių, jog iš sportininkų buvo reikalauta per daug ir tai atsiliepė komandos žaidimui. Vienas tokių – buvęs Lietuvos krepšinio rinktinės treneris Rimas Kurtinaitis.

„Apie visą šią situaciją susidariau pačią blogiausią nuomonę. Filmavimasis tose reklamose yra viena iš priežasčių, kodėl rinktinė demonstruoja nevykusį žaidimą. Aš matau, kad vyrai jaučia nuovargį, matau, kokios jų emocijos. Jie apkraunami bereikalingas darbais ir negali susikoncentruoti į tiesioginį savo darbą“, – 15min.lt kalbėjo R.Kurtinaitis.

„Pamenu, kai treniravau rinktinę. Turėdavome vieną, dvi reklamas. Ir tai užimdavo labai daug laiko. Pagrindinius žaidėjus atšaukdavo iš treniruočių, laisvą dieną taip pat reikėdavo skirti reklamai. Bet mums būdavo vos kelios tokios dienos. O pažiūrėkite, kas darosi dabar? Išvien eteryje rodomos reklamos su krepšininkais. Tai kaip aš suprantu, jie nesitreniruoja, o tik reklamuojasi. Krepšinio federacija turi tokius dalykus iš anksto numatyti ir uždrausti. Prioritetas yra krepšinis, o ne buvimas ekrane su šampūno buteliuku ar dar kokiu velniu“, – griežtai pasisakė krepšinio specialistas.„Išvien eteryje rodomos reklamos su krepšininkais. Tai kaip aš suprantu, jie nesitreniruoja, o tik reklamuojasi“, – piktinosi R.Kurtinaitis.

R.Kurtinaitis įsitikinęs, kad svarbiausia šimtu procentų susikoncentruoti į pasiruošimą čempionatui ir iškovoti kelialapį į olimpines žaidynes. „Nepapulsim, tai bus didžiausia tragedija ir jokia reklama neatpirks to mūsų nepatekimo. Žinau, kaip krepšininkai nemėgsta filmuotis. Žinau jų nuotaikas, kai juos verčia tą daryti. Įsivaizduokime, kas bus, kai mes pralaimėsime. Visi puls ant žaidėjų, trenerių ir niekas neprisimins, kokiomis sąlygomis žaidėjai turėjo ruoštis čempionatui“, – dėstė R.Kurtinaitis.

Į fotosesijas – kaip zombiai

Patys Lietuvos krepšinio rinktinės nariai tik puse lūpų užsiminė, jog papildomų darbų šią vasarą išties buvo kiek per daug.

„Gal ir per daug iš mūsų reikalaujama, bet tai yra neišvengiama. Tai – mūsų darbo dalis. Visi žavisi krepšiniu, krepšininkais ir mes turime atiduoti duoklę rėmėjams. Turime ir dėl jų padirbėti, kažkur nuvažiuoti, su kažkuo pabendrauti. Aišku, norisi ramybės, kartais tai trukdo treniruotėms, išmuša iš vėžių. Svarbiausia, kad dabar likusias dvi savaites būsime nuo to atskirti, bus lengviau, bus mažiau to dėmesio“, –  prisipažino Darjušas Lavrinovičius, kuris po varginančios kelionės į Madridą, sutiko atvykti į Antano Guogos pramogų parko atidarymo šventę.

Jam antrino ir brolis Kšyštofas. „Kai yra galimybė, visi „biznismenai“ nori ja pasinaudoti. Mes puikiai suprantame, kodėl tai darome, ir jokios tragedijos nematome. Gal po dvejų metų būsime niekam nereikalingi, todėl esame visiems sąžiningi. Aišku, kartais ir kaip zombiai fotosesijose jausdavomės“, – šyptelėjo K.Lavrinovičius.

Bene labiausiai darbas filmavimo aikštelėje įsiminė su rinktine jau atsisveikinusiam Mindaugui Kuzminskui. „Kadangi mėgstu dėmesį ir nesu populiarus, man buvo labai smagu filmuotis ir dabar matyti save per televiziją. Per tas tris filmavimosi valandas sužinojau daug įdomių dalykų, teko išmokti suvaldyti jaudulį“, – pasakojo „Toyota“ reklamos veidu tapęs M.Kuzminskas.

Išvados – tik po čempionato

Lietuvos krepšinio federacijos generalinis sekretorius Mindaugas Balčiūnas pasidžiaugė krepšininkų sąmoningumu ir dėkojo jiems už milžinišką pagalbą. „Kitaip tos gyvybiškai svarbios paramos iš rėmėjų nebūtume sulaukę. Gautos pajamos atiteko ir atiteks ne tik šiai rinktinei, bet ir kitiems federacijos projektams, o svarbiausia jaunimo ir jaunių rinktinėms. Mes, savo ruožtu, labai griežtai kontroliavome balansą tarp rėmėjų norų ir krepšininkų galimybių. Tad jokios tragedijos, kaip Marčiulionis ir Kurtinaitis galvoja, nėra“, – patikino M.Balčiūnas.

„Iš krepšininkų reikalaujama labai daug. Gal net per daug. Bet jie yra profesionalūs žaidėjai ir protingi žmonės ir puikiai žino, ką iš to gaus jie patys, jų šalis, ateities kartos krepšininkai. Neieškokime negatyvo, o visa širdimi palaikykime kiekvieną trenerio, federacijos, žaidėjo sprendimą. Didžiuokimės, kad surengsime tokį čempionatą Lietuvoje, o visas išvadas galėsime padaryti tik po to, kai Europos čempionatas baigsis“, – pozityvumu spinduliavo kalbintas verslininkas ir vienas rinktinės rėmėjų Antanas Guoga. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius