-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

5 velniškai geri provokatoriaus Georgeó Loiso patarimai kasdienai

Knygoje „Velniškai geras patarimas (talentingiems žmonėms!)“ yra tiesmukų, kartais net akiplėšiškų garsiojo kultūros provokatoriaus George’o Loiso patarimų. Šis gyvenimo pamokų rinkinys jau išverstas ir į lietuvių kalbą.
Moteris karuselėje
Laiminga moteris / Vida Press nuotr.
Temos: 1 Knygos

„Arogantiškasis George’as Loisas buvo tas provokatorius, kuris įžiebė kūrybinę revoliuciją septintajame dešimtmetyje. Įspūdingas jo palikimas ir toliau išlieka standartas“, – rašoma „The New York Times“.

„Kiekvienoje srityje yra savų žvaigždžių, reklamos pasaulyje George’as Loisas yra supernova, originalusis Ponas Sumanymas. Nuo šeštojo dešimtmečio jis daro titanišką įtaką pasaulio kultūrai“, – rašoma „Business Week“.

Pateikiame 5 velniškai gerus patarimus iš legendinio reklamos guru knygos.

1. Mano (anti)šūkis: „Džordžai, būk atsargus!“

Vieną tamsią ir audringą naktį, pažvelgęs aukštyn iš savo lopšio, išgirdau Dievą sakant: „Džordžai, būk atsargus.“ (Puikiai tai prisimenu.) Ankstyvieji mano vaikystės prisiminimai nuolat buvo pertraukiami trijų graikiškų žodžių, kurie sklido iš mano mamos Vasilike Thanasoulis Lois lūpų: „Džordžai, būk atsargus.“ Tai buvo mano gyvenimo priedainis – nuoširdus įspėjimas, sklindantis iš lūpų tų žmonių, kurie visada linkėjo gera, bet niekada nesuvokė mano požiūrio į gyvenimą ir darbą. Atsargumas kūryboje užtikrina vienodumą ir vidutiniškumą, reiškiantį, kad jūsų kūrinys liks nematomas.
Geriau būti nutrūktgalviui nei atsargiam.
Geriau būti drąsiam nei saugiam.
Geriau, kad jūsų kūrinį pastebėtų ir įsimintų, nes kitaip liksite užribyje.
Nėra trečio varianto.

2. Jokio grupinio graibymosi

Pagalvokite: ryžtingi ir novatoriški, kūrybiški sprendimai beveik visada priimami vieno, dviejų arba trijų išvien dirbančių protų – kitos tiesos nėra. Kolektyvinis mąstymas dažniausiai atveda į aklavietę ar sukelia dar liūdnesnių pasekmių. Be to, kuo sumanesni asmenys sudaro grupę, tuo sunkiau išgryninti sumanymą. Būdamas masėms skirtos informacijos skleidėjas ir kultūrinis provokatorius iš savo patirties žinau, kad tai absoliuti tiesa: mąstymas ir sprendimų priėmimas grupėje baigiasi grupiniu graibymusi.

Knygos viršelis/Knyga „Velniškai geras patarimas (talentingiems žmonėms!)“
Knygos viršelis/Knyga „Velniškai geras patarimas (talentingiems žmonėms!)“

3. Jeigu manote, kad žmonės yra kvaili, visą gyvenimą praleisite dirbdami kvailą darbą.

Žmonės yra protingi (tai mažumos nuomonė daugelyje reklamos agentūrų). Kankinausi klausydamas kitų agentūrų vadovų kalbų ir buvau sukrėstas bei pasipiktinęs dėl globėjiško šių agentūrų milžinų požiūrio. Jie nuolat skundėsi, kad žmonės yra kvaili. Patikėkite manimi, jeigu manote, kad žmonės yra kvaili, visą gyvenimą praleisite dirbdami kvailą darbą. Kalbėdamas apie reklamas, manau, kad žmonės yra nepaprastai talentingi. Jų galvose yra mikroschema, kuri reklamą, rodomą per televiziją, žaibo greičiu perkelia į reikiamą rinkodaros kontekstą ir leidžia priimti sumanius sprendimus. Jie pagauna Didžiųjų sumanymų esmę! Be to, visada reaguoja į idėją – įtaigią svarbiausią sąvoką ar vaizdinį, – ypač jeigu tai pateikta šiltai ir žmogiškai. Jeigu netikite tuo, niekada nesukursite puikaus rezultato.

4. Jeigu esi vyras ir vis dar manai, kad jokia moteris su tavimi negali varžytis, bičiuli, netrukus ji nemaloniai tave nustebins.

Jackas Nicholsonas yra pasakęs: „Šiais laikais moterys kietesnės nei vyrai.“ Prieš prasidedant moterų išsilaisvinimo judėjimui, vyrai buvo visiškai užvaldę meno vadybos ir dizaino sritis, tačiau, branguti, moterys daug išsikovojo. Prieš septintajame dešimtmetyje vykusią kūrybinę reklamos revoliuciją kelios iš jų drąsiai kovojo su sistema (Cipe Pineles ir Reba Sochis), o nuo tų laikų iškilo daugybė nuostabių meno vadovių, tarp kurių Ruth Ansel, Bea Feitler, Louise Fili, Janet Froelich, Maira Kalman, Nancy Rice ir Paula Scher. Šiais laikais, jeigu esate moteris ir turite talentą (bei pautus), turite apsčiai galimybių tapti grafikos dizainere, architekte, kino režisiere, mados dizainere, interjero dizainere ir t. t.

5. „Kodėl, po paraliais, nepadarei taip iš pirmo karto?“

Įtikinamiausią pamoką, kokią tik galėtų gauti žmonija, 1960-aisiais man suteikė restauratorius Joe Baumas. Novatoriškasis kovotojas, siekęs amerikiečių valgymo įpročius paversti teatrališka ir estetiška patirtimi, mane priėmė nelyginant reklamos guru. Įspūdingame „Forum of the Twelve Caesars“ bare Baumas įsitikino, kad stebiu kiekvieną jo judesį užsisakant „Kruvinąją Merę“.

Prieš gurkštelėdamas gėrimo jis pasiteiravo bare dirbančio padavėjo: „Ar tai yra geriausia „Kruvinoji Merė“, kokią tik gali paruošti?“ „Taip, pone Baumai“, – pasitikėjimo kupinu balsu atsakė padavėjas. „Paragauk“, – paliepė Baumas. Padavėjas gurkštelėjo ir grąžino gėrimą. „Skanu“, – nusprendė jis. „Ar gali paruošti geresnę?“ – pasiteiravo Baumas. Padavėjas sumaišė naują „Kruvinąją Merę“. „Dabar paragauk šito kokteilio ir pasakyk, ką manai“, – pasakė Baumas. Padavėjas gurkštelėjo. „Labai geras, pone Baumai. Jis tobulas!“ „Tai kodėl, po galais, neparuošei tokio pirmą kartą?!“ – sušuko puikusis Joe Baumas.

Prisiminkite šį pasakojimą visada, kad ir ką veiktumėte – ar šluotumėte grindis, ar plautumėte indus.

Knygą galima įsigyti www.knygos.lt

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius