-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Dalykinės išvaizdos vadovas“: išvaizda – tai informacija apie jus

Alvyda Jasilionytė. Dalykinės išvaizdos vadovas. – Vilnius: Tyto alba, 2014. – 405 p.: iliustr. Knygos dailininkė Kristina Kruopienytė Dizainerės Jurga Peseckaitė-Raklevičienė, Asta Puikienė
Knygos viršelis
Knygos viršelis / Leidyklos „Tyto alba“ nuotr.
Temos: 2 Literatūra Knygos

Alvyda Jasilionytė – „London Image Institute“ sertifikuota įvaizdžio konsultantė-trenerė, verslo etikos lektorė. 12 metų dirbo privataus verslo sektoriuje ir buvo atsakinga už prekių ženklų įvedimą, reklamą, rinkodarą, klientų aptarnavimą, personalo atranką ir mokymą. Nuo 2005 metų teikia konsultacijas vadovams, veda mokymus bankų, finansinių, juridinių, medicinos paslaugų, nekilnojamojo turto, konsultacinių įmonių, grožio paslaugų, viešbučių ir restoranų, SPA centrų personalui dalykinio etiketo, dalykinės aprangos, prisistatymo žiniasklaidoje, svetingumo temomis. Dėsto kursą „Pažangi mada“ Dailės akademijoje, Kostiumo dizaino katedroje, Lietuvos ir kitų šalių  studentams, drauge su Marijampolės kolegija parengė ir registravo „Įvaizdžio stilisto“ rengimo programą, vedė seminarus Didžiojoje Britanijoje ir Belgijoje. 
 
„Dalykinės išvaizdos vadovas“ skiriamas lyderiams, vadovams, įvairių sričių administracijos darbuotojams. Knygoje aptariami vyrų ir moterų dalykinės išvaizdos aspektai: pirmas įspūdis, laikysena, mimika, savigarba, spalvos ir formos, drabužių siluetai, aprangos kodai ir tai, kaip pasirinkti aksesuarus ir pasirengti dalykinėms kelionėms. 

Knygoje rasite atsakymus į klausimus, kaip atrodyti profesionaliai ir jaustis patogiai. Kasdiene dalykine apranga ir profesionalia išvaizda galėsite sukurti tokį įvaizdį, kuris jus geriausiai pristatys, o visiems kitiems paliks puikų įspūdį. Darbuotojų išorė turi didelę įtaką bendram įvaizdžiui – pagal jų elgesį ir manieras vertinama jūsų įmonė. 

Kasdienė apranga darbe turi atitikti jūsų organizacijos siekius, tikslus ir verslo šaką, vadovavimo lygį, statusą ir geografinį regioną. Bendraujate net tada, kai nepasakote nė žodžio. Jūsų apranga – tai informacija apie jus.

Mes linkę manyti, kad žmonės į mus kreipiasi dėl mūsų profesinės kompetencijos, tačiau rinkos tyrimai nustatė labai svarbų faktą: ar sieti savo ateitį su mumis, žmonės dažniausiai nusprendžia remdamiesi pirmu įspūdžiu.  

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius