Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Kanų liūtai“: aštuonios neįtikėtinos idėjos, kaip kovoti su skurdu

Cannes Chimera Initiative
Cannes Chimera Initiative
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

„Kanų liūtai“ išrinko aštuonis geriausius projektus, priėmusius iššūkį sukurti komunikacijos strategiją kovojant su skurdu pasaulyje. Projektų autoriai – komunikacijos specialistai iš viso pasaulio – dabar iš „Cannes Chimera Initiative“ gaus po 100 tūkst. JAV dolerių, kad galėtų įgyvendinti savo sumanymus.

Iššūkis sukurti strategiją, padėsiančią informuoti visuomenę ir paremti pasaulinę iniciatyvą iki 2030-ųjų metų išnaikinti sunkų skurdą pasaulyje, buvo pristatytas „Kanų liūtų“ festivalyje („Cannes Lions International Festival of Creativity“) pernai birželį.

Į „Cannes Chimera“ – projekto, skatinančio inovatyvius komunikacijos sprendimus globalaus socialinio ir ekonominio vystymo srityje – kvietimą atsiliepė specialistai iš 79 šalių, pasiūlę devynis šimtus idėjų. Aštuonis geriausius projektus atrinko komisija, sudaryta iš 2013-ųjų „Kanų liūtų“ Grand prix laimėtojų.

Projektų autoriai bus pakviesti į specialų „Cannes Chimera“ seminarą, kuriame plėtos savo idėjas. Kiekvienas iš nugalėtojų galės pateikti pasiūlymą Billo ir Melindos Gates'ų fondui ir gauti dar iki milijono JAV dolerių finansavimo idėjai įgyvendinti.

VIDEO: Cannes Chimera Initiative
Cannes Chimera Initiative

„Cannes Chimera“ atrinkti projektai yra šie:

Dalinimosi birža, „Dentsu, Young & Rubicam“, Singapūras

„Facebook“ naudotojai tampa žiniasklaidos priemonės savininkais, leisdami prekės ženklams pirkti reklamą savo asmeninėje „Facebook“ erdvėje.

Už reklamą surinktos lėšos perduodamos fondams, kovojantiems su skurdu. Be to, kai koks nors interneto aktyvistas pasidalina prekės ženklo žinute, kartu jis pasidalina naujausia informacija apie kovą su sunkiu skurdu. Šitaip „Facebook“ naudotojams suteikiama galimybė prisidėti prie kovos, o kaskart paspaudę mygtuką „dalintis“ jie informuoja visuomenę apie šią problemą ir renka lėšas.

Gerieji centai, „Joe Public“, Pietų Afrikos Respublika

Visose internetinės bankininkystės sistemose atsiranda „gerųjų centų“ mygtukas, kurį paspaudę žmonės suapvalina sumą savo banko sąskaitose, o perteklinius centus paaukoja su skurdu kovojančiam labdaros fondui.

GAP indeksas, „venturethree“, Jungtinė Karalystė

Sukuriamas Pasaulinis kovos su skurdu (Global Anti Poverty – GAP) indeksas – pirmasis visuotinis indeksas, matuojantis sunkų skurdą pasaulyje ir skelbiamas visuose didžiuosiuose žiniasklaidos kanaluose.

Nuolat atnaujinamas GAP indeksas, paremtas sunkiame skurde gyvenančių žmonių skaičiumi, mažės reaguodamas į sėkmingas plėtros programas, ekonomikos augimą ir kitus teigiamus veiksnius arba augs, kai prasidės karai, žlugs derliai ar įvairius pasaulio regionus sukrės kitos katastrofos.

„Veik“ mygtukas. „Naked Communications“, Australija

Bendradarbiaujant su kuriuo nors iš didžiųjų internetinių naujienų portalų, mygtukas „Veik“ („Act Button“) būtų aktyvuojamas kaskart pasirodžius pranešimui apie skurdą – skaitytojai galėtų pasidalinti teigiamais sprendimais, kurie prisidėtų sprendžiant straipsnyje aprašomas problemas.

1,25 dolerio kubas, JWT, Izraelis

Sukuriamas kubas, į kurį įėję – ir nusipirkę bilietą – vakariečiai galėtų visomis juslėmis pajusti, kaip gyvena sunkaus skurdo prispausti žmonės.

Žaidėjai prieš skurdą, „DFCB Digital“, Filipinai

„Gamers for Poverty“ projektas pasiūlys kompiuterinių žaidimų entuziastams turinį, susijusį su skurdu – naujas žaidimų siužetines linijas, su konkrečiu žaidimu ir skurdu susijusią informaciją. Keisdami savo suvokimą apie pasaulį žaidėjai galės tapti didvyriais – tiek žaidime, tiek už jo ribų. Kitas projekto tikslas – pakeisti žaidėjų įvaizdį iš neigiamo į teigiamą.

Vienas du penki, „PHD International“, Jungtinė Karalystė

Sukuriamas visame pasaulyje atpažįstamas kodas, reiškiantis skurdą ir sugebantis įveikti kalbų ir sienų barjerus. Lygiai kaip skaičiai 911 ar 999 visiems asocijuojasi su pagalba nelaimės atveju, kodas 125 bus siejamas su sunkiu skurdu. Ši paprasta, bet įtaigi pasaulinė kampanija taps tramplinu daugybei kitų informacinių iniciatyvų.

Mes matome moteris, „Vital Voices Global Partnership“, JAV

70 proc. sunkiame skurde gyvenančių žmonių yra moterys ir mergaitės – egzistuoja įsišaknijusi kultūrinė tendencija, nustumianti pasaulio moteris į antrarūšių žmonių kastą. Tad kovojant su skurdu pirmiausia reikia keisti giliai įsišaknijusius įsitikinimus apie moteris.

Projekto tikslas – skleisti šiuos įsitikinimus keisti padedančias istorijas apie moteris tose vietovėse, kur jos labiausiai marginalizuojamos ir kurių nepasiekia egzistuojantys žiniasklaidos kanalai.

„Nuostabu matyti, kaip mūsų industrijos atstovai priėmė naująjį „Cannes Chimera“ iššūkį. Šiame versle dirba labai talentingi žmonės, tad mane išties įkvepia, kai matau, kaip jie pasinaudoja savo kūrybiškumu, kad padėtų kitiems žmonėms, kuriems mažiau pasisekė, tokiu ambicingu ir pasauliniu mastu, – sako „Lions Festivals“ vadovas Philipas Thomas. – Šios aštuonios idėjos dabar bus vystomos netrukus vyksiančiame „Cannes Chimera“ seminare, kur visi dirbsime siekdami bendro tikslo padėti išnaikinti ypač sunkų skurdą.“

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
KALĖDINIŲ DOVANŲ GIDAS
Parašykite atsiliepimą apie 15min