-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Brandalizmas“: 25 menininkai iš 8 šalių sukilo prieš reklamos industriją

„Brandalizmo“ (angl. „brand“ - prekės ženklas) projektas suvienijo 25 menininkus iš 8 valstybių. Gatvės menininkai, susibūrę į partizaninį judėjimą, Anglijoje savaip perdarė reklaminius stendus.
„Brandalizmo“ projekto kūrinys
„Brandalizmo“ projekto kūrinys / brandalism.org.uk nuotr.

Per penkias dienas grupės jų apkeliavo Londoną, Leedsą, Birmingamą, Mančesterį, Bristolį ir Lidsą, kad įgyvendintų „anti-reklaminį“ (angl. subvertising) projektą. „Brandalų“ teigimu, jų tikslas yra sukilti prieš reklamos verslą ir atsiimti regėjimo erdves.

Jie siekia atkreipti dėmesį ne tik į vartotojiškos visuomenės žalą ekologijai ir klimatui, bet ir į „vizualinę taršą“, kuri užnuodijo žmonių aplinką, protus ir gerovę.

Šį projektą savo internetinėje svetainėje menininkai vadina didžiausia istorijoje tokio pobūdžio akcija. Joje susipina graffiti, gatvės menas, iliustracijos, politinis menas ir nuotraukų montažai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius