Laiptų mechanizmą sugadino vienos keleivės nusmukęs nuo kojos guminis batas. Tai pati didžiausia ir neįtikimiausia avarija Lenkijos sostinės metropoliteno istorijoje - sugadinta detalė, kuri pasaulinėje praktikoje dar niekada nebuvo sugedusi, rašo dienraštis „Zycie Warszawy“.
Paaiškėjo, jog sutaisyti eskalatorių nėra paprasta, nors avarijos priežastis itin paprasta. Guminis batas pasirodė esąs toks stiprus, jog visiškai sugadino tarp variklio ir sukimo mechanizmo esančią detalę, sako laiptų gamintojas Tomaszas Begieris.
Tokie batai kainuoja apie 65 zlotus, o laiptų remontas - kelias dešimtis tūkstančių zlotų. Remontas jau vyksta kelios savaitės, o metropoliteno vadovai skundžiasi, kad nukritęs batas yra brangiausias Varšuvos metropoliteno istorijoje.