Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Geriausias darbas pasaulyje“ atiteko labdaros renginių organizatoriui iš Britanijos

Benas Southallas
AFP/„Scanpix“ nuotr. / Benas Southallas
Šaltinis: BNS
0
Skaitysiu vėliau
A A

Labdaros renginių organizatorius britas Benas Southallas trečiadienį laimėjo „geriausią pasaulyje darbą“ – tapo vienos Australijos atogrąžų salos prižiūrėtoju.

34 metų B.Southallas buvo pripažintas tinkamiausiu iš 16 finalininkų, atrinktų per milžiniško susidomėjimo sulaukusį konkursą, kurį organizavo vyriausybinė institucija „Tourism Queensland“.

Konkurse panoro dalyvauti 34 684 kandidatai iš beveik 200 šalių, o jo populiarumas pranoko visus Kvinslendo vyriausybės, kuri siekė populiarinti turizmą šioje Australijos valstijoje, lūkesčius.

Konkurso nugalėtojas šešis mėnesius galės mėgautis gyvenimu Didžiojo barjerinio rifo salose ir dalintis savo įspūdžiais su „Tourism Queensland“ ir visu pasau“liu tinklaraščių pranešimuose, nuotraukų dienoraštyje, vaizdo pranešimuose ir interviu.

Jeigu panorės, jis galės maitinti žuvis, atsiliepinėti į laiškus ir valyti baseiną, o už šį darbą per šešis mėnesiu gaus 150 tūkst. Australijos dolerių (apie 287 tūkst. litų).

Galimybė gauti tokį darbą sudomino daugybę žmonių visame pasaulyje, tačiau ne mažesnio dėmesio sulaukė pati „Tourism Queensland„ surengta išradinga reklamos kampanija, atskleidžianti interaktyvios socialinės žiniasklaidos priemonių, tokių kaip interneto portalai „YouTube“ ir „Facebook“, rinkodaros potencialą.

„Ko gera, pirmą kartą kuri nors kampanija sukėlė tokį didelį atgarsį, taip mažai investavus į reklamą – paskelbus pasaulyje vos kelias strategiškai apgalvotas reklamas apie siūlomą darbą", - sakė Australijos rinkodaros ekspertas Timas Burrowesas, žiniasklaidos ir rinkodaros apžvalginio tinklalapio „Mumbrella“ redaktorius.

„Svarbiausias buvo žmonių gebėjimas skleisti idėjas, daugiausiai per „YouTube“. Šio atvejo pagrindinė pamoka – jeigu turite originalią jaudinančią idėją, apie kurią kalba žmonės, nebūtina labai daug išleisti reklamai", – pridūrė jis.

Kampanija „Geriausias darbas pasaulyje“ prasidėjo sausį, kai „Tourism Queensland“ pradėjo turizmo populiarinimo akciją, kurios kertiniu akmeniu tapo „geriausio pasaulyje darbo“ pasiūlymas.

Per kelias dienas ši kampanija sukėlę milžinišką susidomėjimą: kandidatai iš viso pasaulio siuntė 60 sekundžių trukmės vaizdo prisistatymus, o žinios apie konkursą sklido socialiniuose tinkluose, tokiuose kaip „Facebook“, taip pat internetinėje vaizdo įrašų galerijoje „YouTube“.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Komentarai
Temos Darbas
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
KALĖDINIŲ DOVANŲ GIDAS
Parašykite atsiliepimą apie 15min