Reklamos kampanija, kurios nuotraukose milžiniški vaikai terorizuoja miestus, atrodo tarsi iš filmo „Godzila“, tiesa, mažieji didmiesčių niokotojai už legendinį monstrą yra kur kas dailesni. Neįprastos nuotraukos, kuriose mažieji kelia sumaištį, yra akcijos, kuria siekiama atkreipti dėmesį į labdarą, dalis.
Menininkai norėjo priminti, kad vaikai yra pasaulio ateitis, ir paraginti ukrainiečius atsigręžti į skurstančius ir vargstančius mažuosius. Nemenko atgarsio sulaukusią reklamą sukūrė Ukrainos sostinėje Kijeve įsikūrusi agentūra „Fafastudio“.
„Mūsų mintis buvo surengti trijų dienų fotosesiją, kurioje dalyvautų 30 vaikų. Kad rastume mažuosius modelius, mieste iškabinome plakatus, kviesdami tėvus paskambinti mums ir atvesti vaikus į nemokamą fotosesiją. 30 vaikų, kurių tėvai paskambino pirmieji, tapo šios reklamos kampanijos herojais“, – apie sėkmės sulaukusią fotosesiją sakė reklamos agentūros atstovė Sofija Matvejeva.
Vienas iš nuotraukas perspausdinusių britų naujienų portalų Telegraph.co.uk atkreipė dėmesį, kad daugumoje nuotraukų vaikai siaubia Japonijos sostinę Tokiją.