Šiandien „pasaulinio voratinklio“ galimybes vis mažiau riboja technologijos, todėl internete galima nuveikti neįtikėtinų dalykų. Turinio kūrėjams belieka išlaisvinti fantaziją.
Inovatyviausi ir geriausi lietuviški 2009 m. elektroniniai projektai šiuo metu renkami konferencijos LOGIN interneto apdovanojimuose (siūlyti nominacijas ir balsuoti galite čia). Tuo tarpu autoritetingas JAV portalas huffingtonpost.com neseniai paskelbė novatoriškiausio dizaino puslapius. Tokius, kurie savo išvaizda ir kūrybiškumu laužė nusistovėjusias interneto tradicijas. Susipažinkite su keletu iš jų.
Skirtingi požiūriai. Televizijos kanalas HBO pademonstruoja, kaip požiūrio kampas gali priversti pažvelgti į tą pačią istoriją iš visai kitos perspektyvos. Sumanus žaidimas veiksmu ir vaizdinio turinio galimybėmis užgniaužia kvapą.
Laiko mašina. Kada nors norėjote pakeliauti laike? Šioje svetainėje bent iš dalies galėsite įgyvendinti šį troškimą. Jos valdymas padarytas taip, kad tinklalapį valdanti bendrovė pristato savo veiklą kelionių laiku pavidalu: nuo 1940-ųjų Čikagos iki 1970-ųjų Paryžiaus.
Svetainė be svetainės. Rinkodaros agentūra „Boone Oakley“ suprato, kad įmonės svetainė nebūtinai privalo būti atskiras puslapis ir ... tiesiog paskelbė tarpusavyje susietų vaizdo klipų seriją portale „YouTube“. Interaktyvią, linksmą ir įkvepiančią.
Paslaptinga kelionė. Šis dizaino bendrovės tinklalapis labiau primena paslaptingą žaidimą nei įprastą nuobodų verslo puslapį. O žaisti juk patinka visiems.
Mano du virtualūs „aš“. Vieno puslapio asmeninė dizainerio svetainė yra paprastumo įsikūnijimas. Tačiau tokia informatyvi ir atspindinti naująją interneto erą, kad sunku ja nesižavėti. O asmeninio ir profesinio „aš“ atskyrimas – tiesiog genialus.
Apie geriausius ir novatoriškiausius lietuviškus interneto projektus kviečiame sužinoti didžiausioje Baltijos šalyse interneto konferencijoje LOGIN 2010, kuri vyks kovo 18 d. Vilniuje.