-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kaltas „Disney“: Norvegijai jau gana turistų, raginama kelti kainas

Pribloškiančiais fjordais besididžiuojančios Vakarų Norvegijos turizmo agentūra nusprendė drastiškai sumažinti savo biudžetą, skirtą reklamai kitų metų vasarai. Pastaraisiais metais Norvegiją užplūdo begalės turistų (tam daug įtakos turėjo ir „Disney“ filmas „Ledo šalis“) – viešbučiai yra perpildyti, keliai užsikimšę, o populiariausiose vietose nutįsusios eilės.
Turistai ant Prekestuleno
Turistai ant Prekestuleno / „Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 Turizmas Norvegija

„Šie metai viršijo bet kokią statistiką... neįtikėtina, – „The Telegraph“ cituoja Kristianą Jorgenseną, „Fjord Norway“ direktorių. – Yra dienų, kai būna tiesiog per daug žmonių mažesnėse vietose, tokiose kaip Geirangeris ar Flamas.“

Į „Trolio liežuvį“ lipančių žmonių skaičius vos per penkerius metus išaugo nuo tūkstančio iki 100 tūkst., o turistų ant Prekestuleno padaugėjo nuo 60 tūkst. 2009 m. iki 300 tūkst. šiemet.

123rf.com nuotr./Trolio liežuvis Norvegijoje
123rf.com nuotr./Tokia vienatvė ant „Trolio liežuvio“ – itin reta

K.Jorgensenas teigia, kad iš dalies dėl tokio antplūdžio – ypatingai amerikiečių – kaltas „Disney“ animacinis filmas „Ledo šalis“ („Frozen“), kuriame vaizdai buvo kuriame pasigavus įkvėpimo iš Norvegijos peizažų.

Geirangeris turi vos 215 gyventojų, tačiau per metus jį aplanko apie 700 tūkst. turistų. Šis ir Flamo kaimelis, esantys fantastiško grožio į UNESCO pasaulio paveldo sąrašą įrašytuose fjorduose, susiduria su daug problemų, kai susikerta turistų maršrutai. Būna dienų, kai į juos atplaukia net keli kruiziniai laivai, nors vietovėse jau ir taip būna gausu atostogaujančiųjų.

„Jie yra užsakyti beveik 100 proc.“, – apie keturis Geirangerio viešbučius sakė „Tourism Geiranger“ vadovas Ove'as Skylstadas.

„Fjord Norway“ dabar planuoja labiau reklamuoti lankymąsi Norvegijoje pavasario, rudens arba žiemos mėnesiais. Taip pat – skatinti turistus vykti į kitas, ne tokias populiarias vietas.

Agentūra taip pat ragina viešbučius ir uostus, į kuriuos atplaukia kruiziniai laivai, liepos ir rugpjūčio mėnesiais žymiai padidinti kainas – kad taip turistus priverstų atvykti kitu metu.

„Scanpix“/„Xinhua“/„Sipa USA“ nuotr./Geirangeris
„Scanpix“/„Xinhua“/„Sipa USA“ nuotr./Geirangeris

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius