-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Turistų „biblija“ – internetas: beveik visos kelionės prasideda nuo „Google“ ir „Facebook“

Beveik visos kelionės prasideda nuo „Google“, o baigiasi „Facebook“ bei „Instagram“. Absoliuti dauguma turistų (72 proc.), planuodami kelionę į Lietuvą, ieško informacijos internete. Todėl Lietuvos turizmo informacijos vartai – svetainė www.Lithuania.travel – turi tapti jiems dar svetingesnė. Turizmo departamentas imasi kardinalaus reprezentacinės turizmo svetainės atnaujinimo.
„Instagram“ pateikiama miesto reklama ir kita naudinga informacija geriausiai pasiekia jaunus turistus
„Instagram“ pateikiama miesto reklama ir kita naudinga informacija geriausiai pasiekia jaunus turistus / 123rf.com

„Svetainė turi visiškai patenkinti šiuolaikinio turisto poreikius, t.y. būti aiški, funkcionali, patrauklaus dizaino. Jos turinys turi ne tik įtikinti potencialų turistą priimti sprendimą aplankyti Lietuvą, bet ir padėti jam suplanuoti kelionę, užsisakyti viešbutį. Tai yra, svetainėje turi būti integruotas interaktyvus turistinių objektų bei apgyvendinimo įstaigų žemėlapis su kainomis, vartotojų atsiliepimais, taip pat – nuorodos į turizmo informacijos centrų puslapius, socialinius tinklus, renginių sąrašas. Mums labai svarbu ir tai, kad atnaujinta svetainė atitiktų Lietuvos turizmo prekės ženklo koncepciją,“ – vardija laikinai einanti Valstybinio turizmo departamento direktoriaus pareigas Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė.

Pagal Jungtinių Tautų Pasaulio turizmo organizacijos (toliau – PTO) išleistą „Turizmo vietovės pasirinkimo e-rinkodaros vadovą“ turizmo svetainės turi siūlyti vartotojui penkių pakopų informaciją: vartotojas, lankydamasis svetainėje, ima svajoti apie būsimą kelionę (žiūri nuotraukas, įvaizdžio filmukus), vėliau tyrinėja ir ieško daugiau informacijos (skaito informacinius aprašymus), užsako kelionę (pasirenka viešbutį, organizuoja savo kelionę), patiria (naudojasi mobiliomis aplikacijomis ir kitais įrankiais jau būdamas šalyje) ir dalijasi kelionės įspūdžiais (palieka savo įspūdį apie kelionę, įkelia fotografiją).Todėl siekiant ilginti vartotojo lankymosi Lithuania.travel laiką ir jo užimtumą joje pagal PTO rekomendacijas bus perkuriama svetainės architektūra, įdiegiamas viešbučių užsakymo įrankis, integruojama „Instagram“ tinklo peržiūra, interaktyvūs maršrutai po šalį, maršrutų aplikacija mobiliems įrenginiams.

Tikslinė naujos svetainės auditorija – ne tik užsienio, bet ir vietiniai turistai. Pernai VTD užsakymu atlikto Vietinio turisto tyrimo duomenimis, net 55 proc. keliaujančių po savo šalį lietuvių informacijos ieško būtent internete. Dėl šios priežasties planuojama stiprinti vietiniam turizmui aktualią svetainės dalį.

Pirmu turizmo svetainės atnaujinimo etapu bus kuriama struktūra ir dizainas, antru – turinys.

Svetainė Lithuania.travel yra sukurta 2013 m. Per mėnesį joje vidutiniškai apsilanko 32 tūkst. lankytojų. Daugiau nei pusė jų naršo anglų kalba, likę – lietuvių bei rusų kalbomis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius