-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Už Daniją, žmonės!“: danų kelionių kompanija skatina savo piliečius keliauti ir mylėtis, kad gimtų daugiau vaikų

Smagioje danų kelionių kompanijos „Spies Travel“ reklamoje Danijos poros skatinamos kuo daugiau keliauti, kad sustabdytų drastiškai krintančius šalies gimstamumo rodiklius. „Do it for Danmark!“ (Padaryk tai Danijai!) pavadintame klipe paaiškinama, kaip išvažiavimas svetur padidina vyrų ir moterų seksualumą. Seksologai tvirtina, kad poros per atostogas dukart daugiau mylisi.
Danų reklamoje skatinama keliauti, kad padidėtų gimstamumas
Danų reklamoje skatinama keliauti, kad padidėtų gimstamumas / Kadras iš danų reklamos

Balsas už kadro taip pat praneša, kad net dešimtadalis Danijos vaikų yra pradedami užsienyje. Vėliau atvirai klausiama, ar seksas gali išgelbėti Danijos ateitį. Be to, primenama, kad Danija tikrai susiduria su rimta problema. 

„Gimstamumo rodikliai yra mažiausi per 27 metus ir gimstančių vaikų nebepakanka senstančiai populiacijai išlaikyti. Danų vyriausybė nerado sprendimo. Tačiau juk išeitis turėtų būti? Susipažinkite su Emma, ji danė. Ir nors ji gimė bei užaugo Danijoje, tačiau buvo pradėta Paryžiuje, šiame viešbučio kambaryje“, – rodoma videoklipe. 

„Prieš trisdešimt metų Emmos tėvai paspruko trumpoms atostogoms. Jei tik šios sienos galėtų kalbėti... Visgi Emmos atvejis nėra jau toks retas. 10 proc. Danijos vaikų pradedami atostogų svetur metu“, – toliau pasakojama reklamoje. 

Susipažinkite su Emma, ji danė. Ir nors ji gimė bei užaugo Danijoje, tačiau buvo pradėta Paryžiuje, šiame viešbučio kambaryje.

Toliau siužete kalba psichologė Birgit Dagmar Johansen: „Keliavimas ir naujos patirtys labai veikia poros santykius, nes mylimieji pamato vienas kitą visai kitoje šviesoje. Tuomet į smegenis plūsteli endorfinai, o tai sukuria sekso troškimą. Taip ir atsiranda vaikai. Tiesą sakant, danai mylisi 46 proc. daugiau, kai yra išvykę atostogų.“

Reklamos pasakotojas priduria: „Taigi, norėdami pagelbėti Danijai, „Spies Travel“ nori paskatinti visus danus iškeliauti romantiškų atostogų į užsienio miestą. Ateityje, tai, žinoma, padės mūsų verslui. Vis dėlto, jei didinti gimstamumą vien dėl Danijos nėra pakankama priežastis, mes organizuojame mažą konkursą.“

VIDEO: Danų kelionių kompanijos reklama

Tada nuskamba pasiūlymas. „Užsisakykite savo atostogas su mūsų „ovuliacine nuolaida“. Paskubėkite. Įrodykite, kad pradėjote vaiką būtent kelionės metu ir laimėkite vaikiškų reikmenų tiekimą trejiems metams bei atostogas su vaiku.“

Nepamirštami ir visi kiti. „Bet kas, jei savo pareigą jau atlikote (rodoma senjorų pora)? Arba jūsų šansai susilaukti vaiko nėra tokie dideli (rodoma gėjų pora)? Žvelkite į tai filosofiškai. Juk dalyvaujame ne tik tam, kad laimėtume, bet ir dėl to, kad smagu. Dalyvaukite varžybose! Padarykite tai dėl Danijos!“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius