Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Abramovičius teisiasi su dienraščiu

Abramovičius.
„Scanpix“ nuotr. / Romanas Abramovičius.
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Londono teismas pradėjo nagrinėti futbolo klubo „Chelsea“ savininko Romano Abramovičiaus ieškinį kompanijai „Times Newspapers Limited“, kuri leidžia dienraštį „The Sunday Times“. Šis leidinys kaltinamas, kad sausio 18 dieną paskelbė realybės neatitinkančią informaciją apie komandos pardavimą.

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./„Chelsea“ nepavyko pelnyti įvarčio į „Everton“ vartus
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./„Chelsea“

Anksčiau R.Abramovičius jau paneigė informaciją apie galimą „Chelsea“ pardavimą. Savo ruožtu laikraštis skelbė, kad verslininkas derasi su Saudo Arabijos karališkosios šeimos nariais bei investuotojais iš Jungtinių Arabų Emyratų. R.Abramovičius pareiškė, kad „neturi nė menkiausių kėslų“ parduoti komandą.

Ieškinys pateiktas ne tik R.Abramovičiaus, tačiau ir „Chelsea“ vardu.

R.Abramovičius „Chelsea“ 2003 metais įsigijo už 140 milijonų svarų sterlingų. Rusas sumokėjo klubo skolas, taip pat išleido kone pusę milijardo svarų naujiems žaidėjams pirkti bei jų algoms. 2005 ir 2006 metais komanda laimėjo Anglijos nacionalines pirmenybes, o 2008 metais žaidė UEFA čempionų lygos finale, kur nusileido „Manchester United“.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
KALĖDINIŲ DOVANŲ GIDAS
Parašykite atsiliepimą apie SPORTO rubriką