-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Aurimas Juodiškis kartu su tarptautine vizažistų komanda sukūrė makiažą aktorei Gwyneth Paltrow

Savo naujausioje reklaminėje kampanijoje dekoratyvinės kosmetikos gamintoja „Max Factor“ šiuolaikiškai interpretuoja penkis populiarius praėjusio amžiaus įvaizdžius – kino žvaigždės ir pop kultūros ikonos Marilyn Monroe, britų aktorės ir modelio Audrey Hepburn, prancūzų aktorės ir modelio, dainininkės Brigitte Bardot, amerikiečių aktorės Farrah Fawcett ir pop muzikos dainininkės Madonnos. Pristatyti visus šiuos tarptautinės „Max Factor“ vizažistų komandos moderniai interpretuotus įvaizdžius pasirinkta aktorė Gwyneth Paltrow.
Gwyneth Paltrow ir Aurimas Juodiškis
Gwyneth Paltrow ir Aurimas Juodiškis / „Max Factor“ nuotr.

Kartu su kolegomis iš viso pasaulio makiažą aktorei Gwyneth Paltrow kūrė ir „Max Factor“ atstovas Lietuvoje, vizažistas Aurimas Juodiškis. Jis taip pat buvo pasirinktas ir pristatyti naująją reklaminę kampaniją, todėl įsiamžino kartu su viena žymiausių pasaulio aktorių.

1909-aisiais kompaniją įkūręs kosmetikos gamintojas Max Factor savo karjerą pradėjo būtent kurdamas makiažus kino aktoriams. Didelė dalis šio prekės ženklo istorijos susijusi su Holivudu ir kino industrija, todėl dabartinis sumanymas naujojoje reklaminėje kampanijoje atgaivinti populiarius praėjusio amžiaus kino žvaigždžių, aktorių ir pop kultūros ikonų įvaizdžius yra labai natūralus ir dera su šimtamete kompanijos istorija.

„Max Factor“ nuotr./Aurimas Juodiškis
Aurimas Juodiškis

Kuriant naująją reklaminę kampaniją sumanyta atgaivinti kelis populiariausius, klasika tapusius praėjusio amžiaus įvaizdžius, kiekvieną iš jų pritaikant šių laikų moteriai. Šia kampanija norima paskatinti viso pasaulio moteris įkvėpimo kasdieniams makiažams ieškoti ne tik tuose įvaizdžiuose, kuriuos savo aplinkoje jos mato dabar, bet atsigręžti ir į karaliavusius praėjusiame amžiuje, tačiau vis dar taip pat populiarius iki šių dienų, laikui nepavaldžius.

„Priklausau tarptautinei „Max Factor“ vizažistų komandai ir nepaprastai džiaugiuosi, kad galėjau tapti šios įspūdingos kampanijos dalimi. Gavome užduotį šiuolaikiškai pažvelgti į populiarius praėjusio amžiaus skirtingų dešimtmečių įvaizdžius. Į vieną visumą net 20-ies meistrų iš viso pasaulio pasiūlytas makiažo interpretacijas sujungė mūsų kūrybinio dizaino vadovė, viena žinomiausių vizažisčių pasaulyje Pat McGrath. Galiausiai mūsų visų bendrą darbą dabar galite matyti ant Gwyneth Paltrow veido“, – sako Aurimas Juodiškis.

„Max Factor“ nuotr./Šiuolaikiškas aktorės Farrah Fawcett įvaizdis pagal „Max Factor“
Šiuolaikiškas aktorės Farrah Fawcett įvaizdis pagal „Max Factor“

Pirmasis įvaizdis, kurį pristato kompanijos meistrai, įkvėptas praėjusio amžiaus aštuntojo dešimtmečio herojės – amerikiečių aktorės Farrah Fawcett. Klasikinis aštuntojo dešimtmečio makiažas ant aktorės Gwyneth Paltrow skruostikaulių atgimė ryškiais bronziniais atspalviais, jį sustiprina itin išraiškingos blakstienos. Ir tai tik vienas iš penkių įvaizdžių, kuriuos šiuolaikiškai interpretavo „Max Factor“ meistrai. Likę keturi vienu metu visame pasaulyje bus pristatyti ateinantį pavasarį.

Gwyneth Paltrow naujausiai kompanijos reklaminei fotosesijai pasirinkta todėl, kad yra puikus modernios moters pavyzdys: jai puikiai pavyksta vienu metu suderinti daugybę skirtingų vaidmenų tiek asmeniniame gyvenime, tiek filmavimo aikštelėse. Visoms šioms skirtingoms situacijoms ji puikiai priderina ir savo įvaizdį.

Vizažistas Aurimas Juodiškis daugiau kaip dvejus metus gyvena ir dirba Dubajuje, Jungtiniuose Arabų Emyratuose, iš jų prireikus skrenda į Lietuvą ar kitas šalis. Fotosesija su Gwyneth Paltrow vyko JAV, Niujorke. Jos metu su viena žymiausių pasaulio aktorių atskirai fotografavosi net 20 kompanijos vizažistų iš viso pasaulio.

„Max Factor“ nuotr./Gwyneth Paltrow
Gwyneth Paltrow

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius