-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lietuvė Vilkevičiūtė – Dior kvepalų veidas

Lietuvė manekenė Edita Vilkevičiūtė, tapusi naujausiu Dior mados namų sukurtų kvepalų „Escale à Portofino“ ir naujųjų „Escale à Pondichery“ veidu, interneto mados forumuose sulaukė daugybės pagyrų.
Manekenė Edita Vilkevičiūtė – „Dior“ mados namų sukurtų kvepalų reklaminis veidas
Manekenė E.Vilkevičiūtė tapo naujausiu Dior mados namų sukurtų kvepalų „Escale à Portofino“ ir naujųjų „Escale à Pondichery“ veidu. / Reklaminis stendas
Temos: 3 Kvepalai Mada Reklama

Čia galite rasti daugiau E.Vilkevičiūtės nuotraukų.

Nors mados forumo puslapyje „thefashionspot.com“ dalyvės ir gailėjosi, jog ankstesnioji kvepalų „Escale à Portofino“ reklama, kuriai fotografavosi gražuolė Mona Johannesson, buvo pakeista atsiradus naujam aromatui, visos gyrė Editos klasikinį grožį ir neabejojo, kad ji puikiai tinka šių kvepalų nuotaikai atspindėti.

Tiesa, forumo dalyvėms itin kliuvo „kelionių agentūros tipo nuotrauka“ dešinėje pusėje, pasak daugumos, gadinanti bendrą reklamos vaizdą ir nesiderinanti su klasikine nespalvota nuotrauka.

Tai jau antras kartas, kai lietuvė dirba su garsiaisias mados namais. Anksčiau ji buvo Dior kosmetikos veidas. Be to, lietuvė yra dirbusi su kitais garsiaisiais mados namais bei pozavusi geriausiems mados fotografams.  

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius