Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
04 17

„Auto Bild“ vasarinių padangų testas: kurios iš 50 geriausios lyjant lietui, o kurios gali būti pavojingos?

„Auto Bild“ testui pasirinko 50 komplektų vasarinių padangų (215/55 R17 dydžio). Ir atliko labai išsamius bandymus ir ant sauso asfalto, ir šlapioje trasoje. Sužinokite, kuo baigėsi išskirtinis vasarinių padangų testas.
„Auto Bild“ vasarinių padangų testas
„Auto Bild“ vasarinių padangų testas / Auto Bild nuotr.

Nekantraudami laukiame ateinančios vasaros. Jai jau pasiruošta, nes geriausių vidutinės klasės automobilių vasarinių padangų testas jau atliktas. Kai kurios testo dalyvės nustebino gerais rezultatais, tačiau neišvengta ir keleto netikėtų nesėkmių.

Testavo 50 skirtingų gamintojų padangų

„Auto Bild“ vasarinių padangų testas, kuriam buvo nupirkta 50 padangų komplektų, tarp kurių ir gerai žinomi „Premium“ prekės ženklai, ir nežinomi autsaideriai iš Tolimųjų Rytų. Kiekviena šio testo dalyvė turėjo puikią ir visiškai lygiavertę galimybę patekti į finalinį šio testo etapą.

Tačiau tarp daugybės gamintojų, turinčių fantastiškus vardus – nuo „Aplus“ iki „Zeetex“, visada yra baltų varnų, bandančių su prastesne pigia produkcija įsitvirtinti pelningoje padangų rinkoje. Vairuotojas, kas ketverius ar šešerius metus pirkdamas naujas padangas, užduoda sau tą patį klausimą: „Pataikiau ar ne?“.

Vadinamoji ES padangų etiketė arba lipdukas su informacija apie riedėjimo pasipriešinimo ir sukibimo su šlapia danga efektyvumo klasę, ne ką tepadeda, nes klientas negali patikrinti informacijos, gautos iš padangų gamintojų, kurie savarankiškai atlieka savo pačių pagamintų padangų sertifikavimą.

Būtent todėl „Auto Bild“ testas pradedamas nuo saugumo patikros. Tam parinkti trys identiškai įrengti bandomieji „VW Passat“ automobiliai, kurie ištisas dienas sklandė milžiniško Vokietijoje esančio ATP poligono („Automotive Testing Pepenburg GmbH“) bandymų trasose.

Saugumo rungties pabaigoje pateikiami tikslūs visų testo dalyvių pademonstruoti rezultatai, t. y. tikslus kiekvieno testo dalyvės stabdymo kelias tiek ant sauso, tiek ant šlapio asfalto.

Štai ir pirmasis nerimą keliantis rezultatas: kai kurių gamintojų padangų saugumo rezervai stabdant ant šlapios kelio dangos kelia didelį nerimą. Net važiuojant 80 km/val. greičiu testo automobilio stabdymo kelio skirtumas siekė iki dviejų transporto priemonių ilgių, o tai gali būti itin pavojinga, kai teks staigiai stabdyti važiuojant eismo spūsties pabaigoje.

Į finalinį testo etapą patenka tik tos padangos, kurių bendra stabdymo kelio suma mažiausia. O tada visos finalininkės savo gebėjimus demonstruoja esant akvaplanavimui, automobilio valdymo trasose, taip pat nepamirštami ir su išlaidomis susiję aspektai. Beje, finalinėje testo dalyje kartu buvo išbandomos ir universalios padangos. Visus rezultatus rasite žemiau – tekste ir lentelėse. Tikimės, kad testo rezultatai padės jums rasti geriausią pasirinkimą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Reklama
LPC meno galerijoje eksponuojamos parodos turi išskirtinę misiją
Reklama
Top 5 „Dreame“ dulkių siurbliai 2024
Užsisakykite 15min naujienlaiškius