Lietuvoje Akira Nakai mūsų šalies kolekcininko užsakymu perdarė „Porsche 993“ (paskutinį oru aušinamą 911). Dvi dienas jis darbavosi „Hammersmith motors“ dirbtuvėse Vilniuje. automobilis gavo vardą – BROLIS.
Japonijos genijaus kūrybos procesą nuo pat pradžios (kai buvo nupjauti gamykliniai „Porsche“ sparnai) iki pabaigos, kai automobilio ratai palietė žemę, nemokamai galėjo stebėti visi norintys. Kviestiniams svečiams buvo skirta VIP zona, ją saugojo apsauga.
Įdomu, kad šio išskirtinio renginio organizatoriai pasielgė santūriai, it japonai. Nors Akira Nakai yra kultinė asmenybė, per kelis dešimtmečius sukūrusi savitą automobilių dizaino kalbą, šis renginys nebuvo reklamuojamas, jis netapo masiniu. Todėl į dirbtuves atėjo tie, kurie iš tiesų supranta tokio tiuningo (liet. – puošybos) subtilybes.
Japonas Vilniuje darbavosi dvi dienas. Kaip jau tapo įprasta, atvyko su savo šunimi, per petraukas čia pat traukė dūmą. O fone, Akiros Nakai prašymu, kaip ir kūrybos procesų kituose pasaulio miestuose metu, skambėjo džiazo muzika.
Suprasti akimirksniu
- Akira Nakai, savo dirbtuvėse RWB (Rauh-Welt Begriff) kuria įspūdingo grožio „Porsche“ automobilius. Kūrybos principas – laisvė.
- Kiekvienam užsakovui Akira pagamina tik po vieną automobilį. Sulaukti meistro iš Japonijos audiencijos pasiseka ne visiems norintiems. O tie, kuriems pasiseka, laukia metų metus.
- Kiekvienas Akiros kūrinys – unikalus. Kiekvienam automobiliui suteikiamas vardas.
- Pirmasis A.Nakai perdarytas „Porsche 930“ buvo pavadintas jo mėgiamo alaus garbei „Stella Artois“. Tuo metu meistrui buvo 28-eri.
- Jaunystėje Akira Nakai priklausė šonaslydžio komandai „Rough World“ (vokiškai – „Rauh Welt“). Iš čia kildinamas jo tiuningo pavadinimas.