-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Apple“, „Google“ ir IBM – brangiausi pasaulio prekės ženklai

Tyrimų kompanija „Millward Brown Optimor“ publikavo kasmet sudaromą brangiausių pasaulyje prekės ženklų reitingą. Kaip ir ankstesniais metais, brangiausiu prekės ženklu pripažintas „Apple“ – bendrovės prekės ženklo kaina per metus išaugo procentu ir dabar jo vertė siekia 185,07 mlrd. JAV dolerių. Antroje ir trečioje vietose liko „Google“ ir IBM su atitinkamai 113,7 mlrd. JAV dolerių ir 112,5 mlrd. dolerių.
„Apple“
„Apple“ / AFP/„Scanpix“ nuotr.

2010 metais pirmąsias tris TOP100 vietas užėmė taip pat šios technologijų kompanijos. Tik 2010 metais pirmąją vietą užėmė „Google“, o „Apple“ – trečiąją.

Dabar „Apple“ ir „Google“ prekės ženklų kainos skirtumas sudaro kiek daugiau nei 71 mlrd. dolerių, o tai viršija visos bendrovės „Microsoft“ prekės ženklo kainą.

Tyrimų įmonė „Millward Brown Optimor“ pabrėžia, kad prekinių ženklų kaina suskaičiuota remiantis bendrovių finansiniais duomenimis, taip pat tų kompanijų produkcijos faktinių ir potencialių pirkėjų nuomone.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius