-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Audimas“ mažmenos tinklo atnaujinimui ir plėtrai skirs 4 mln. litų

AB „Audimas“ pradeda prekių ženklo, koncepcijos bei pardavimų vietų atnaujinimą. Šiandien, spalio 4 d. Vilniuje atidarytos pirmos naujos koncepcijos „Audimo“ parduotuvės, įprasminančios atsinaujinimo ir plėtros pradžią. Į pokyčius 2013 m. – 2014 m. planuojama investuoti apie 4 mln. litų.
Parduotuvė „Audimas“
Parduotuvė „Audimas“ / „Audimas“ nuotr.
Temos: 1 Audimas, AB

Per dvejus metus bus atidarytos 4 visiškai naujos, ir atnaujintos 4 „Audimo“ parduotuvės. Šiuo metu veikia 22 „Audimo“ mažmenos parduotuvės, tarp kurių – 13 nuosavų ir 9 frančizės, iš viso 2664 kv. m. prekybinio ploto.

„Ieškoti naujų perspektyvų sukurti vietinėje ir tarptautinėje rinkoje patrauklų bei konkurencingą prekių ženklą paskatino per daugelį veiklos metų sukaupta patirtis, nuosekli prekių ženklo plėtra, eksporto užmojai ir rinkų analizė, – sako AB „Audimas“ valdybos pirmininkas Rimvydas Povilaitis. – Nauja koncepcija apims sprendimus, kokia bus prekių ženklo filosofija, kolekcija, prekybos aplinka ir komunikacija. Su prekių ženklu susijusius pokyčius vykdysime nuosaikiai ir planingai – visas procesas truks kelerius metus.“

Pasak Rimvydo Povilaičio, nauja koncepcija plėtojama išnaudojant turimą gamybos ir mažmenos tinklo potencialą. „Audimo“ prekių ženklas bus praturtintas naujomis tekstilės ir aprangos rinkų vystymosi tendencijomis bei perspektyvomis. Bus siekiama išryškinti vartotojams svarbią naudą – patogumą, naudojant natūralių bei funkcinių medžiagų derinius tiek kolekcijose, tiek ir prekybinėje aplinkoje.

Mažmenos prekybinės erdvės koncpeciją „Audimui“ kūrė partnerinės ispanų kompanijos „LIN DIU“ ir „Tribeka estudio“, kurios daugiau nei 15 metų specializuojasi mažmenos koncepcijų kūrime ir priežiūroje, yra atidariusios daugiau nei 100 parduotuvių visame pasaulyje.

„Kuriant aplinką mados prekių ženklui svarbu, kad prekybinė erdvė ir kolekcija, kuria joje bus prekiaujama, perteiktų tą pačią dvasią. Minimalizmas, natūralumo junginys su techniškumu, spalvos integracija – tokios buvo mūsų pagrindinės užduotys „Audimo“ prekybinės aplinkos interjero charakteriui. Aplinka čia turi būti elegantiška, stilinga, moderni, inovatyvi, natūrali“, – pasakoja Rimvydas Povilaitis.

Pasak Rimvydo Povilaičio, naujos koncepcijos „Audimo“ parduotuvių kūrybinė idėja – loftas su vaizdu – joje dera namų ir veiksmo zonos. „Audimas“ skatins žmones aktyviai keliauti ir harmoningai judėti, kad kiekviena diena taptų įdomia gyvenimo kelione, kuri kuria harmoniją bei leidžia atrasti laimę.

Atidarius naujos koncepcijos parduotuves PPC „Ozas“ ir PPC „Akropolis“, tolimesniuose „Audimo“ planuose – kitų metų vasarą startuos naujos koncepcijos kolekcijos komunikacija, rugpjūčio mėnesį bus pateikta naujos koncepcijos 2014 m. rudens – žiemos kolekcija, taip pat numatoma atnaujinti elektroninę parduotuvę.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius