„Tele2“ buvo, yra ir bus kainų lyderis. Siūlome visas žmonėms reikalingas paslaugas ir tai darome pigiausiai“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.
Mokėjimo planu, pavadintu „Pigiau“, vartotojai galės naudotis pagal poreikį – tam nereikės prisiimti ilgalaikių įsipareigojimų ir papildomų sąlygų.
Ypač daug esą sutaupys klientai, kurie kartu naudosis mobiliuoju internetu telefone. Jį „Tele2” taip pat siūlo pigiausiai rinkoje. 1GB duomenų vartotojams kainuos 10 Lt/mėn., o 5 GB – 29 Lt/mėn. Naudojantis planu „Pigiau“ kartu su 5 GB duomenų paketu, paslaugos kainuos beveik dvigubai pigiau nei analogiški pasiūlymai rinkoje, rašoma bendrovės pranešime spaudai.
Atsakas „Bitei“
Planą „Tele2“ pristatė praėjus vos dienai po to, kai apie savo klientams neribotus skambučius pasiūlė konkurentas – mobiliojo ryšio operatorė „Bitė“.
„Bitė Lietuva“ antradienį pristatė neribotų skambučių ir SMS paslaugų mokėjimo planą „Laisvė“, kuris vartotojams leis už 22 litus per mėnesį skambinti ir rašyti SMS neribotai ir be papildomų sąlygų.
„Esame įsitikinę, kad ši naujovė keis iki šiol nusistovėjusią telekomunikacijų rinką. Svarbiausia, kad galimybė bendrauti neribotai keis ir mūsų klientų įpročius. Iki šiol ribotas minučių, žinučių skaičius versdavo žmones galvoti, kiek jie kalba telefonu ir skubėti pabaigti pokalbį... Nuo šiol bendrauti galime negalvodami apie ribas“, – sakė „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius Fredas Hrenchukas.
Pasak jo, neriboti mokėjimo planai yra pasaulinė tendencija, esą tokia paslauga pasiteisino ir Latvijoje, kur operatorius keičiančių vartotojų skaičius išaugo keturis kartus, o per pirmuosius metus tokį mokėjimo planą pasirinko pusė „Bitė Latvija“ klientų.
„Bitė“: kokybė nuo šiol kainuos tik litą
„Tele2” pasiūlymu mobiliųjų operatorių mūšis nesibaigia. Vėliau trečiadienį „Bitė“ išplatino pranešimą spaudai, kuriame tikina, kad nuo šiol kokybė kainuos tik litą.
„Nieko netikėto, kainos skirtumų nebeliko, tad dabar klientai drąsiai gali rinktis geriausią kokybę ir rūpestį jais. Kiekvienas vartotojas sutiks, kad mokėti vienu litu daugiau už pridėtinę vertę, kurią suteikia „Bitė“, tikrai apsimoka“, – pranešime cituojamas bendrovės rinkodaros direktorius Pranas Kuisys.
Nuo šiol kokybė kainuoja vos vieną litą, – į „Tele2“ pasiūlymą atsako „Bitė“.
Pasak jo, abiejų bendrovių planai dabar yra beveik analogiški, tačiau „Bitės“ paslaugų kokybė – esą geresnė.
„Pridėtinė vertė ar paslaugos, kurias gauna „Bitės“ klientai – telefonų remonto garantinis per tris darbo dienas, išlaidų kontrolė realiu laiku, tikslios sąskaitos garantija, telefonų draudimas, paslauga „Rūpestingi tėvai“, jokių ilgalaikių įsipareigojimų sutartimis ir daugybė kitų dalykų, kurie galioja ne tik naujiems, bet ir esamiems „Bitės“ klientams“. Kaip taikliai pastebėjo vienas interneto komentatorius – nuo šiol kokybė kainuoja vos vieną litą“, – sakė bendrovės atstovas