„Pagrindinis mūsų augimo kriterijus yra gana filosofiškas. Jeigu bendras ekonomikos augimo lygis arba konkrečių rinkų augimas, pavyzdžiui, siekia 5-6%, mūsų įmonės, dirbančios konkrečiose rinkose, turi augti daugiau nei auga rinka. Tai yra efektyvumo parametras“, – interviu dienraščiui „Verslo žinios“ sakė D.Mockus.
Anot jo, jeigu įmonė auga mažiau nei rinka, vadinasi, įmonė kažką praranda, nesugeba išnaudoti bendro rinkos augimo potencialo, o jeigu auga daugiau nei rinka, aišku, kad galimybės išnaudojamos.
„Tai padeda sukaupti tam tikrą rezervą, kad atėjus blogiems laikams galėtum atlaikyti bendrą ekonomikos sąstingio laikotarpį“, – tvirtino D.Mockus.
„MG Baltic“ pernai uždirbo 11,88 mln. litų grynojo konsoliduoto pelno po mažumos dalies – 3,4 karto mažiau negu 2010-aisiais. Koncerno grynasis konsoliduotas pelnas kartu su mažumos dalimi pernai sumenko 2,2 karto iki 27,8 mln. litų. Palyginamuoju laikotarpiu koncerno grupės pajamos padidėjo 8,6 proc. iki 1,39 mlrd. litų.
„MG Baltic“ 2011 metų pabaigoje valdė 63 įmones. Koncernas dirbo mažmeninės prekybos drabužiais („Apranga“ bei „Aprangos“ įmonė Latvijoje ir Estijoje) srityje, plataus vartojimo prekių prekybos ir paskirstymo („Mineraliniai vandenys“, „MV Poland“, „MV Latvia“, „MV Eesti“), gamybos („Stumbras“, „Biofuture“), žiniasklaidos (Laisvas ir nepriklausomas kanalas, „Alfa media“), nekilnojamojo turto valdymo ir statybos sektoriuose („Verslo trikampis“ ir kitos).