-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Facebook“ sieks suvienyti mobilias programėles, prognozuoja „Lemon Labs“

Didžiausias socialinis tinklas pasaulyje „Facebook“ žengia link mobilaus interneto suvienijimo, kaip kad „Google“ suvienijo tradicinį internetą, prognozuoja Lietuvos mobiliųjų programėlių kūrėja „Lemon Labs“.
Tomas Dirvonskas
Tomas Dirvonskas / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Anot „Lemon Labs“ vadovo Tomas Dirvonsko, „Facebook“ prieš kelias savaites programų kūrėjams paskelbtos naujienos buvo rimtas pareiškimas, kad „Facebook“ nėra tik socialinis tinklas ir turi rimtų ambicijų nugalėti „Google“ mobiliame internete.

Galės prisijungti ir anonimiškai

„Facebook“ pasiūlius standartizuotą sistemą, šis tinklas žengia rimtą žingsnį link mobilaus interneto pasaulio suvienijimo – kaip kad „Google“ sujungė interneto svetaines su savo paieška.

„Facebook“ neseniai programų kūrėjams skirtoje konferencijoje F8 pristatė kelias naujienas dėl bendrų mobilaus interneto standartų sukūrimo. Prisijungimas prie mobilių produktų, naudojant „Facebook“ paskyrą ir iki šiol jau buvo populiariausias būdas, o dabar pasiūlyta galimybė jungtis ir vartotojams, kurie rūpinasi savo privatumu – „Anonymous Login“ galimybė, kuomet vartotojai galės prisijungti prie mobilių produktų neperduodami savo duomenų paslaugos teikėjui. Dalis vartotojų bijo dalytis „Facebook“ duomenimis, nes bijo, kad jų duomenys bus paviešinti“, – sakė T.Dirvonskas.

„Lemon Labs“ vadovo teigimu, tiek „Facebook“, tiek „Google“ ar „Apple“ šiuo metu konkuruoja, kaip padėti verslams pasiekti kuo didesnį vartotojų srautą.

„Visiems verslams reikia vartotojų, jų srauto bei paties vartojimo. „Google“ reklamos tinklas internete „AdSense“ kol kas yra pagrindinė kompanijos „Google“ „melžiama karvė”, tačiau dabar vyksta kova dėl mobilaus interneto. Vienas mūšių „laukas“ – kuriai operacinei sistemai kuriama programėlė – „iOS“ ar „Android“ – tai kova tarp „Apple“  ir „Google“. Kitas kovos laukas – per kurią reklamos platformą bus bandoma pritraukti vartotojų, kas gaus pinigus iš verslo – taigi, ar „Google AdSense“ ar naujasis „Facebook“ tinklas. „Facebook“ vienareikšmiškai tampa tarsi „pasu“ į mobilias aplikacijas, tad „Google“, manau, yra labai susirūpinę.“, – vertino T.Dirvonskas.

Reklamą pritaikys jūsų portretui

T. Dirvonsko teigimu, reklama vartotojus iš esmės erzina, tad „Facebook“, „Google“ ar kitos kompanijos siekia vartotojui pateikti reklamą, kuri labiausiai atitiktų jo poreikius.

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./„Facebook“
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./„Facebook“

„Facebook“ apie vartotoją turi daugybę duomenų, tad iš esmės žino, kas jam aktualu. Reklama, rodoma per „Facebook“ reklamos tinklą, bus tikslesnė, priimtinesnė, o verslui padidins grįžtamąją naudą. Akivaizdu, kad šis tinklas siekia įsitvirtini kaip pagrindinis reklamos kanalas mobiliame internete ir interneto versle šiuo metu pirmaujančiai „Google“ dėl šito turėtų būti labiausiai neramu“, – sakė T.Dirvonskas.

Naršysime tarp programėlių

Iki šiol telefone keliauti tarp kelių programėlių – kaip kad tradicinėje naršyklėje keliaujame nuorodomis internete – buvo gana sudėtinga.

T.Dirvonskas pastebėjo, kad dar viena svarbi „Facebook“ naujiena – sistema „AppLinks“, leidžianti telefone keliauti tarp skirtingų aplikacijų.

„Iki šiol telefone keliauti tarp kelių programėlių – kaip kad tradicinėje naršyklėje keliaujame nuorodomis internete – buvo gana sudėtinga, turėdavome išjungti programą ir įjungti kitą. „Facebook“ pasiūlius standartizuotą sistemą, šis tinklas žengia rimtą žingsnį link mobilaus interneto pasaulio suvienijimo – kaip kad „Google“ sujungė interneto svetaines su savo paieška. Sistemą pritaikius daugelyje programėlių, galėsime tarp jų keliauti vieno mygtuko paspaudimu“, – prognozavo T. Dirvonskas.

„Facebook“ reklamos tinklą vieni pirmųjų pasaulyje pritaikė lietuvių startuolis programėlėje „Vinted“, jį panaudojo ir kitų lietuvių kurtas renginių paieškos programėlė „Yplan“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius