ATW redakcijos direktorius Flint Perry teigė, kad „Phoenix“ apdovanojimas buvo įsteigtas siekiant pripažinti tas oro bendroves, kurios transformuojantis verslui pasiekė augimą. „Tai puikiai apibūdina ir „airBaltic“, kuri pakeitė savo veiklos modelį nuo skrydžių „iš taško į tašką” iki platų skrydžių tinklą turinčios oro bendrovės“, – pažymėjo F. Perry.
Žurnalo redaktoriai išskyrė sėkmingą „airBaltic“ sprendimą dėl tranzitinių skrydžių pasiūlos – dėl jų oro bendrovė žymiai padidino veiklos ir finansinius rezultatus. Per pirmuosius devynis 2009 m. mėnesius „airBaltic“ Rygos oro uoste aptarnaujamų keleivių skaičių padidino 33 proc.
Žurnale rašoma, kad 2008-2009 metais, kai Latvija dėl ekonominės krizės stipriai nukentėjo, oro bendrovė sugebėjo greitai ir ryžtingai reaguoti. „airBaltic“ efektyviai sumažino sąnaudas, pasiekė didžiausią per visą veiklą lėktuvų užpildymo rodiklį ir padidino pajamas – tai lėmė verslo modelyje pritaikytos inovacijos. Sparčią „airBaltic“ plėtrą lydėjo ir veiklos kokybės augimas. Klientų skundų per 2009 metus sumažėjo trečdaliu, punktualumo rodiklis paaugo 3,5 proc. punktais ir dabar „airBaltic“ yra viena punktualiausių oro bendrovių Europoje.
„Phoenix“ apdovanojimas oro bendrovei bus įteiktas vasario 1 d. Singapūre vyksiančiame iškilmingame ATW renginyje. Daugiau informacijos apie šį apdovanojimą bus pateikta vasario mėn. ATW numeryje.
Air Transport World (www.ATWOnline.com) yra pirmaujantis mėnesinis žurnalas, apžvelgiantis oro bendrovių, lėktuvų gamybos ir aptarnavimo paslaugų rinkas visame pasaulyje. Apdovanojimų programa pradėta 1974 metais, siekiant pripažinti sėkmingiausius veiklos atvejus. Laureatus renka žurnalo redaktoriai iš daugelio šalių. ATW „Phoenix“ apdovanojimus yra pelniusios tokios oro bendrovės kaip „Malaysia“, „Royal Jordanian“, „Korean“, „Air New Zealand“.