Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Geronomika: praėjusiais metais „Airbus“ pristatė rekordinį skaičių orlaivių

Pavadinimas
Pavadinimas
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

2009 metais „Airbus“ iš viso pristatė 498 orlaivius. Šis skaičius yra naujas kompanijos našumo rekordas, pasiektas per metus, – 2008 metais jis buvo 15 vienetų mažesnis. Į šį skaičių įeina 402 A320 šeimos lėktuvai, 86 A330/A340 (tai rekordiniai skaičiai per metus) ir 10 A380 lėktuvų. „Airbus Military“, karinis „Airbus“ padalinys, pristatė 16 lengvų ir vidutinių transportinių lėktuvų.

„BCP Nova media“ pranešime spaudai teigiama, kad  nepaisant sudėtingų rinkos sąlygų, „Airbus“ taip pat gavo planuotą skaičių užsakymų. Iš viso „Airbus“ sulaukė 310 bruto užsakymų (271 neto), kurių vertė – 34,9 milijardo JAV dolerių (30,3 milijardo neto JAV dolerių). Tai sudaro 54 procentus pasaulinės lėktuvų, didesnių nei 100 vietų, rinkos.

Naujų užsakymų skaičių sudaro 228 A320 šeimos lėktuvai ir 78 A330/A340/A350 XWB šeimos orlaiviai, taip pat keturi nauji A380 užsakymai. Praėjus vos trejiems metams nuo naujosios kartos A350 XWB lėktuvo atsiradimo, „Airbus“ jau peržengė 500 užsakymų ribą.

2009 metų pabaigoje „Airbus“ taip pat dar turėjo 3 488 dar neįvykdytus lėktuvų užsakymus, kurių vertė – 437,1 milijardo JAV dolerių.

2009 metų pabaigoje „Airbus“ taip pat dar turėjo 3 488 dar neįvykdytus lėktuvų užsakymus, kurių vertė – 437,1 milijardo JAV dolerių. Tai prilygsta per šešerius metus pagaminamos produkcijos vertei. 

„Turint omenyje ekonominę ir finansinę aplinką, 2009 metai mums buvo pakankamai geri. Puikus komandinis darbas ir „Airbus“ lankstumas, glaudus bendradarbiavimas su klientais, tiekėjais ir finansinėmis institucijomis lėmė sėkmę. Planuojame išlaikyti 2008–2009 metų lygio gamybą, tačiau taip pat turime išlikti atsargūs ir lankstūs. Iš sunkumų dar neišbridome“, – teigia Tomas Endersas, „Airbus“ prezidentas ir generalinis direktorius.

Pasak T.Enderso, „Airbus“ misija artimiausiomis savaitėmis – užsitikrinti tvirtą finansinį pagrindą lėktuvui A400M, po devynis mėnesius trukusių svarstymų su mūsų valdžios klientais, metas priimti sprendimus.

2009 metais kompanijoje taip pat buvo suformuotas „Airbus Military“ padalinys, kuris reiškia visišką karinių orlaivių programų integravimą Airbus kompanijoje. Pirmasis A400M (MSN 1) skrydis gruodžio mėnesį tapo sėkmingos reorganizacijos ir naujosios programos įdiegimo atspirties tašku.

Pirmojo „Multi–Role Tanker Transport“ (MRTT) lėktuvo, skirto Australijos karališkosioms oro pajėgoms (RAAF), transformavimo darbai buvo baigti, o jį pristatyti planuojama 2010-ųjų viduryje. MRTT sulaukė dar trijų lėktuvų užsakymų, todėl dabar iš viso turi 28 užsakymus.

Kalbant apie mažesnius transportinius lėktuvus, metai taip pat buvo sėkmingi – septyni klientai pateikė 19 užsakymų. Juos sudaro vienas C–212 užsakymas, du CN–235 užsakymai ir 16 C–295 užsakymų.

„Airbus“ apyvartumo programa „Power 8“ viršijo numatytus tikslus – išlaidos sumažėjo apytiksliai 2 milijardais eurų (bruto) daugiausia mažinant periodines išlaidas. „Power 8+“ numato sutaupyti dar 650 milijonų eurų „Airbus“ kompanijai iki 2012 metų.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką