-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Geronomika. „Rimi“ pradeda kainų mažinimą

Bendrovė „Rimi Lietuva“ nuo gegužės 28 d. sumažins daugiau nei 4 tūkstančių prekių kainas. „Rimi Hypermarket“ ir „Rimi Supermarket“ parduotuvėse bus mažinamos duonos, konditerijos gaminių, konservuoto maisto, žuvies, kūno priežiūros, valymo ir sezoninių prekių kainos. Kainos mažės iki 30 procentų.
RIMI
RIMI / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Iš maisto produktų bus labiausiai mažinamos duonos gaminių ir žuvies kainos. Daugiausiai produktų žemesnėmis kainomis bus pateikiama konservuotų produktų skyriuose. Taip pat su nuolaida bus parduodama kosmetika ir kūno priežiūros priemonės, teigiama išplatintame pranešime.

„Kainas mažiname atsižvelgdami į pirkėjų poreikius. Pastebime, kad vis daugiau pirkėjų prekes renkasi pagal kainą, ieško pigesnių, bet kokybiškų gaminių. Po naujųjų metų padidėjus PVM ir tiekėjams pakėlus maisto produktų kainas, kai kurių produktų pardavimai pastebimai sumažėjo, nes pasikeitė pirkėjo krepšelio turinys – dalis žmonių atsisakė brangesnių produktų tokių kaip mėsa, jogurtai, vaisiai ir daržovės, duonos gaminiai. Todėl mes kryptingai mažiname kainas ir tai yra ilgalaikis mūsų žingsnis. Tokiu būdu tikimės, kad į pirkėjų krepšelį grįš tie produktai, kurių dėl išaugusių kainų atsisakyti buvo sunkiausia“, – teigia „Rimi Lietuva“ generalinis direktorius Tony Holmberg.

Pasak T.Holmberg, po šio kainų mažinimo bendrovės valdomi prekybos centrai taps labiau konkurencingi, nes leis pirkėjams pasiūlyti aukščiausią kokybę už žemesnę kainą.

„Rimi“ prekybos centrų pardavimai rodo, kad Lietuvoje šiuo metu labai populiarios akcijų metu atpigintos prekės ir tai skatina pirkėjus pirkti daugiau. Pasak T. Holmberg, tam tikros kategorijos prekės yra paklausios tik specialių akcijų ir išpardavimų metu ir klientai juos perka siekdami sukaupti atsargas ilgesniam laikui. Tarp tokių produktų yra skalbimo milteliai, tualetinis popierius, sauskelnės. Pirkėjai atidžiai vertina prekės kainą ir renkasi tuos variantus, kurie jiems yra ekonomiškai palankiausi.

Taip pat sumažinus kainas į pirkėjų krepšelius grįžta kokybiški produktai, kurių ankstesnė kaina vartotojams buvo per didelė – vištienos filė, kiauliena. „Atpiginus gerų prekinių ženklų produktus pirkėjai pirmenybę teikia jiems, o ne kitiems žemesnės kategorijos produktams“, – teigia T.Holmberg.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius