Iš maisto produktų bus labiausiai mažinamos duonos gaminių ir žuvies kainos. Daugiausiai produktų žemesnėmis kainomis bus pateikiama konservuotų produktų skyriuose. Taip pat su nuolaida bus parduodama kosmetika ir kūno priežiūros priemonės, teigiama išplatintame pranešime.
„Kainas mažiname atsižvelgdami į pirkėjų poreikius. Pastebime, kad vis daugiau pirkėjų prekes renkasi pagal kainą, ieško pigesnių, bet kokybiškų gaminių. Po naujųjų metų padidėjus PVM ir tiekėjams pakėlus maisto produktų kainas, kai kurių produktų pardavimai pastebimai sumažėjo, nes pasikeitė pirkėjo krepšelio turinys – dalis žmonių atsisakė brangesnių produktų tokių kaip mėsa, jogurtai, vaisiai ir daržovės, duonos gaminiai. Todėl mes kryptingai mažiname kainas ir tai yra ilgalaikis mūsų žingsnis. Tokiu būdu tikimės, kad į pirkėjų krepšelį grįš tie produktai, kurių dėl išaugusių kainų atsisakyti buvo sunkiausia“, – teigia „Rimi Lietuva“ generalinis direktorius Tony Holmberg.
Pasak T.Holmberg, po šio kainų mažinimo bendrovės valdomi prekybos centrai taps labiau konkurencingi, nes leis pirkėjams pasiūlyti aukščiausią kokybę už žemesnę kainą.
„Rimi“ prekybos centrų pardavimai rodo, kad Lietuvoje šiuo metu labai populiarios akcijų metu atpigintos prekės ir tai skatina pirkėjus pirkti daugiau. Pasak T. Holmberg, tam tikros kategorijos prekės yra paklausios tik specialių akcijų ir išpardavimų metu ir klientai juos perka siekdami sukaupti atsargas ilgesniam laikui. Tarp tokių produktų yra skalbimo milteliai, tualetinis popierius, sauskelnės. Pirkėjai atidžiai vertina prekės kainą ir renkasi tuos variantus, kurie jiems yra ekonomiškai palankiausi.
Taip pat sumažinus kainas į pirkėjų krepšelius grįžta kokybiški produktai, kurių ankstesnė kaina vartotojams buvo per didelė – vištienos filė, kiauliena. „Atpiginus gerų prekinių ženklų produktus pirkėjai pirmenybę teikia jiems, o ne kitiems žemesnės kategorijos produktams“, – teigia T.Holmberg.