-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Išrinkta svetingiausia Vilniaus krautuvėlė

Praėjusį ketvirtadienį septintus metus iš eilės sostinės Rotušėje buvo apdovanoti Vilniaus svetingiausieji.
Simona Kupetienė
Simona Kupetienė / Asmeninio albumo nuotr.

Konkursą kasmet rengia Vilniaus miesto savivaldybės Turizmo skyrius. Juo siekiama skatinti svetingiau aptarnauti vilniečius ir miesto svečius, gerinti Vilniaus miesto įvaizdį ir teikiamų paslaugų kokybę ir siekti, kad Vilnius taptų viena svetingiausių Europos sostinių. Įteikdamas apdovanojimus Vilniaus meras Artūras Zuokas sakė: „Jūs – mūsų miesto veidas, svarbiausioji mūsų miesto vizitinės kortelės pusė. Nuo jūsų labai daug priklauso: ar svečias mūsų mieste jausis gerai, ar jo poilsis, verslo susitikimai bus sėkmingi, ar pažintis su mūsų miestu, kultūra, žmonėmis paskatins jį sugrįžti. Šie apdovanojimai reiškia, kad jūsų pastangos buvo įvertintos. Todėl noriu padėkoti už jūsų šypsenas, gerą nuotaiką, profesionalumą.“

Svetingumo apdovanojimai – pavyzdys užsienio miestams

„Svetingiausios krautuvėlės“ nominacija įsteigta prieš dvejus metus Turizmo skyriaus iniciatyva norint pritraukti daugiau verslo subjektų“, – sako Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Ekonomikos ir investicijų departamento Turizmo skyriaus vedėja Nijolė Beliukevičienė. Tarp svetingiausių laimėtojų buvo pagerbti ir apdovanoti ketvirtą gimtadienį švenčiančios krautuvėlės „Medinis arkliukas“ darbuotojai. Šiam konkursui organizacijas siūlyti gali patys žmonės nominuodami jas. Yra 12 nominacijų.Keturiolikos narių komisija išrenka nugalėtojus ir apdovanoja 3 svetingiausius darbuotojus. „Apie apdovanotas organizacijas yra kalbama visus metus. Turizmo skyriaus leidžiamuose leidiniuose įdedamas svetingumo ženklas prie laimėtojų, apie juos kalbama įvairiose prezentacijose Lietuvos ir užsienio gyventojams. Užsienio partneriai lieka sužavėti šios idėjos ir mūsų pavyzdį taiko savo miestuose“, – pasakoja N. Beliukevičienė.

Svetingiausia Vilniaus krautuvėle tapo „Medinis arkliukas“

Prasidėjusi kaip mažas šeimos verslas šiandien „Medinio arkliuko“ krautuvėlė gali būti pristatoma kaip puikus sėkmingo verslo pavyzdys. Paklausta, kokia viso to paslaptis, įmonės įkūrėja Simona Kupetienė neslepia, jog verslui pradėti padėjo originali idėja, o vėliau ir prisijungę darbuotojai, kuriais gali pasitikėti ir su kuriais gera bendradarbiauti.

Konkursą kasmet rengia Vilniaus miesto savivaldybės Turizmo skyrius. Juo siekiama skatinti svetingiau aptarnauti vilniečius ir miesto svečius, gerinti Vilniaus miesto įvaizdį ir teikiamų paslaugų kokybę ir siekti, kad Vilnius taptų viena svetingiausių Europos sostinių.

„Manau, kad verslas turėtų būti pradėtas nuo geros idėjos – jei tokia yra, mano patarimas – daryti tuoj pat“, – savo patirtimi dalijasi „Medinio arkliuko“ įkūrėja Simona Kupetienė.

Svetinigiausia Vilniaus krautuvėlė sėkmę matuoja laimingais klientais

„Sėkmę matuojame kiekvienas skirtingai, vieni uždirbtais pinigais, kiti įvykdytais planais, o mes dar matuojame ir laimingais klientais“, – kartu su savo darbuotojais džiaugiasi Simona Kupetienė. Kad tapo svetingiausia miesto krautuvėle, įmonės įkūrėja neslepia, jog turi būti dėkinga ir savo darbuotojams.

Aukšto aptarnavimo rezultatas priklauso nuo darbuotojų. Pastarieji yra pagrindinė įmonės varomoji jėga. Negali verslas laikytis tik ant vadovo pečių. Įmonės įkūrėja pataria palaikyti darbuotojų motyvaciją – sveiki santykiai su vadovu ir draugiška įmonės atmosfera ne tik lemia sėkmingą įmonės veiklą, bet ir atsispindi bendraujant su klientu.

„Medinio arkliuko“ įkūrėjai ir darbuotojai džiaugiasi per tokį trumpą laiką galėdami pasigirti ne tik sėkmingai atsidariusia antra parduotuve Vilniaus Žvėryno mikrorajone ar jau minėtu „Svetingiausios miesto krautuvėlės“ titulu, bet ir dar keliais garbingais apdovanojimais. Dar pačioje verslo pradžioje jiems buvo įteiktas Ūkio ministerijos apdovanojimas „Jaunas verslas“, o praeitais metais jie buvo įvertinti sertifikatu, kuris pažymi, kad įmonė ir jos vadovas yra patikimi ir laiku vykdo savo finansinius įsipareigojimus. Tačiau didžiausiu sėkmės rodikliu jie laiko laimingus klientų veidus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius