Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Pasaulio futbolo čempionatą jau žiūrėjo 1,5 mln. Lietuvos gyventojų

Benjaminas Moukandjo ir Danijelis Pranjičius
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr. / Benjaminas Moukandjo ir Danijelis Pranjičius
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Brazilijoje vykstantis Pasaulio futbolo čempionatas kiekvieną vakarą prie televizorių ekranų Lietuvoje vidutiniškai sutraukia daugiau nei šimtą tūkstančių futbolo sirgalių.

Remiantis birželio 12-22 d. tyrimų bendrovės „TNS  LT“ TV metrų duomenimis, futbolo varžybas per pirmąsias čempionato dešimt dienų stebėjo 1 499 000 žiūrovų.

Moterys dažniausiai žiūri tas varžybas, kuriose žaidžia pripažinti ir žinomi garsūs futbolininkai, todėl nenuostabu, kad jos dažniau žiūrėjo Portugalijos, Ispanijos, Urugvajaus ir šeimininkės Brazilijos varžybas.

„Nors vidutiniškai per vakarą varžybas žiūri daugiau nei šimtas tūkstančių Lietuvos gyventojų, transliacijų metu jose intensyviau reklamavosi kiek daugiau nei 30 reklamdavių.

Labiausiai pastebimos, su 21 proc. visos pasiektos auditorijos kontaktų dalimi, buvo lažybų bendrovės, 10 proc. auditorijos dalies teko telekomunikacijų sektoriui ir 8 proc. – nealkoholinių gėrimų ir mineralinių vandenų sektoriams. Ši statistika turėtų dar labiau intensyvėti prasidėjus atkrintamosioms varžyboms“, – teigia žiniasklaidos planavimo agentūros „Publicum media“ direktorius Andrius Barakūnas.

Pagal „TNS LT“ pateikiamus duomenis, du trečdalius, t.y.  67 proc., žiūrovų sudaro 35 – 54 m. amžiaus vyrai, turintys aukštas pajamas, kurios siekia daugiau nei 1001 Lt vienam šeimos nariui.

Moterys dažniausiai žiūri tas varžybas, kuriose žaidžia pripažinti ir žinomi garsūs futbolininkai, todėl nenuostabu, kad jos dažniau žiūrėjo Portugalijos, Ispanijos, Urugvajaus ir šeimininkės Brazilijos varžybas.

AFP/„Scanpix“ nuotr./Brazilijos futbolo sirgalė
AFP/„Scanpix“ nuotr./Brazilijos futbolo sirgalė

„Šių metų čempionatas – vienas įdomiausių per visą istoriją. Iš vienos pusės galima džiaugtis, kad jo negadina per didelis reklamos kiekis, tačiau liūdna, kad pritraukdamas tokį skaičių žiūrovų jis lieka užmirštas ir neišnaudotas reklamos bei komunikacijos specialistų“, – sako sporto rinkodaros agentūros „Publicum Sport“ direktorius Gintautas Dulskas.

Iki šios dienos žiūrimiausia buvo Čilės ir Ispanijos dvikova, daugiau nei dvigubai viršijusi čempionato grupių etapo žiūrimumo vidurkį. Mažiausiai sirgalių dėmesio sulaukė rungtynės tarp Japonijos ir Dramblio kaulo kranto rinktinių.

Lyginant šių metų Pasaulio futbolo čempionato žiūrimumą su praėjusių metų Europos krepšinio čempionato rungtynėmis, kuriose nežaidė Lietuvos komanda, pastarojo reitingai yra dvigubai mažesni.
Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką