-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Po Rusijos embargo „Vilkyškių pieninės“ sandėliuose – 1,5 tūkst. tonų sūrių už 12 mln. Lt

Rugsėjį „Vilkyškių pieninės“ pardavimai sumenko 34 proc. Tačiau tai visai nereiškia, kad tiek sumažės ir pelnas. Bendrovė produkciją gamina, kaip ir gaminusi, tik ne parduoda, o krauna į sandėlį.
Vilkyškių pieninė
Vilkyškių pieninė / Kadras iš „Youtube“

1,5 tūkst. tonų už 12 mln. Lt – tiek sūrio per du mėnesius nuo tada, kai Rusija paskelbė embargą, susikaupė „Vilkyškių pieninės“ sandėliuose, 15min.lt atskleidė bendrovės generalinis direktorius Gintaras Bertašius.

Dar neprisitaikė

Rugsėjį bendrovės konsoliduoti pardavimai buvo 23 mln. Lt arba 34 proc. mažiau nei prieš metus.  

„Dar iki galo neprisitaikėme. Dalį produkcijos kaupiame sandėlyje, bet procesas vyksta. Kitų rinkų paieška vyksta ne taip greitai“, – G.Bertašius pasakojo ieškantis rinkų tiek Europoje, tiek Trečiojo pasaulio šalyse.

Jau turime per du mėnesius sukaupę pusantro tūkstančio tonų sūrio už beveik 12 mln. Lt, – sakė G.Bertašius.

Jis tikisi, kad jau netrukus situacija pagerės.

„Tikimės, kad jau galbūt spalį produktų srautus subalansuosime. O taip tai jau per du mėnesius turime sukaupę 1500 tonų sūrio už beveik 12 mln. Lt“, – sakė G.Bertašius.

Nepaisant prastų rugsėjo rezultatų, bendrovės šių metų pardavimai auga.

Bendrovės pardavimai per 12 einamųjų mėnesių (2013 m. spalio mėn. – 2014 m. rugsėjo mėn.) buvo 379 mln. Lt – 10 proc. didesni negu lyginamuoju laikotarpiu prieš metus.

Bendrovė anksčiau pranešė, kad rugsėjį apyvarta mažėjo dėl pasaulinių pieno produktų kainų kritimo ir Rusijos taikomo žemės ūkio produktų importo embargo.

Prekės pigo, bet nedaug

Trečiadienį 15min.lt rašė, kad dalis pieno perdirbėjų, eksportavę daug greitai gendančių pieno produktų į Rusiją, dabar gamina nebe trumpo galiojimo produktus, o, pavyzdžiui, sūrius, juos brandina ir ketina parduoti vėliau.

Tačiau „Vilkyškių pieninėje“ gamybos profilis smarkiai nesikeitė – tik apie 11 proc. eksporto į Rusiją sudarė švieži produktai.

Eversus nuotr./G.Bertašius: „Savo sūrius vežame ir į Baltarusiją, tačiau ji mums yra toliau nei Karaliaučius. Be to, šioje Rusijos srityje daugiau žmonių įperka mūsų sūrius nei Baltarusijoje.“
Eversus nuotr./G.Bertašius“

„Tai tikrai labai nedaug ir mus ne tiek daug liečia. Kalbant apie sūrius, mes darėm juos ir darome toliau. Mes realistiškai darome sūrius, tik tiek, kad ne viską parduodame, tenka krauti į sandėlį“, – kalbėjo G.Bertašius.

Jis minėjo, kad per du mėnesius bendrovės produkcija prekybos centruose atpigo maždaug šešiais procentais.

„Aišku, jūs gal to nepastebite, bet yra dvigubai daugiau akcijų. Jeigu žiūrėtume į vartotojo piniginę, jis išleidžia mažiau, pirkdamas daugiau akcininių prekių. Bendras mažėjimas yra“, – sakė jis.

G.Bertašius pabrėžė, kad apie 70 proc. produkcijos yra eksportuojama, todėl „Vilkyškių pieninė“ negali taikytis vien prie Lietuvos rinkos.

Rusija sudarė 29 proc. visų bendrovės įplaukų. Tačiau, nepaisant užsidariusios rinkos, gamyba nesumažėjo, todėl, patikino G.Bertašius, bendrovė darbuotojų neatleidinėjo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius