-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Restoranų patiekalus į namus pristatančios įmonės dairosi į užsienio rinkas

Restoranuose pagamintų patiekalų pristatymo į namus poreikis žaibiškai auga – šią paslaugą teikiančios bendrovės fiksuoja ir dvigubai didesnį metinį užsakymų skaičių. Nors Lietuvoje veikia tik keletas specializuotų vežėjų, pristatančių maistą tiesiai iš restoranų gyventojams į namus, nedidelė mūsų šalies rinka jiems jau ankštoka, bendrovės vis labiau skverbiasi į užsienį, praneša „Lietuvos žinios“.
Tuščia lėkštė
Tuščia lėkštė / 123rf.com

Artimiausią pusmetį bendrovė „Foodout.lt“ ketina žengti į Baltarusiją, Ukrainą, taip pat mąsto apie trečią potencialią rinką – galbūt Suomiją ar Švediją. „Elektroninio verslo sistemos“, valdančios projektą Maistasinamus.lt, planuoja veiklą Azijos regione, svarsto galimybę plėstis į Baltijos šalis.

Nors konkurencija šiame verslo segmente dėl augančio poreikio visame pasaulyje didėja, o stambieji rinkos žaidėjai dairosi ir į Lietuvą, vietiniai maisto vežėjai dėl savo pozicijų nerimo nejaučia. „UberEATS“ jau veikia Lenkijoje, suomių startuolis „Vok“ – Estijoje ir, regis, planuoja plėtrą į Latviją bei Lietuvą.

Pasak dienraščio, kada į Lietuvą įžengs stambieji rinkos žaidėjai, tėra laiko klausimas. Tačiau kitų šalių praktika rodo, kad ateidami į naują rinką jie dažnai įsigyja kokią vietinę įmonę, turinčią klientų bazę, įdirbį ir, „Elektroninio verslo sistemos“ direktoriaus Edgaro Dadašovo teigimu, bet kokiu atveju didieji rinkos žaidėjai Lietuvoje revoliucijos nepadarys.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius