„Dabar bus kreiptasi į Konkurencijos tarybą leidimo. Tai gali užtrukti kelis mėnesius. Po to, kai bus gautas leidimas, atitinkamai pagal jį bus informuojami klientai ir vykdomas perdavimas. Jis gali užtrukti iki kitų metų pirmojo ketvirčio pabaigos“, – aiškino „Danske“ banko atstovas Valdas Lopeta.
Pasak jo, banko klientų sutarčių sąlygos išliks tokios pačios.
„Sutarta, kad klientams niekas nesikeis. Kiekvienas bus informuotas, bus pakankamai laiko tam migravimui, kad klientai spėtų atlikti visus reikiamus veiksmus“, – aiškino V.Lopeta.
Pasak jo, kol kas banko klientams nieko nereikia daryti – kai Konkurencijos taryba išduos leidimą verslo pardavimui, tuomet „Danske“ klientai ir bus informuoti apie tai, ko reikia imtis, pereinant į „Swedbank“.
Tą patvirtino ir Dovilė Grigienė, „Swedbank“ Lietuvoje vadovė.
„Paskolų ir indėlių palūkanų normos išliks tokios pat, kokios numatytos sutartyse. „Swedbank“ taip pat numato pateikti „Danske“ banko klientams individualų pasiūlymą, kuris leistų kasdienėmis banko paslaugomis naudotis palankiomis sąlygomis“, – 15min.lt sakė ji.
Gavus leidimą visi klientai bus informuoti asmeniškai – laiškais, el. laiškais, interneto banko žinutėmis.
„Informacijos jie taip pat galės rasti abiejų bankų interneto svetainėse. Po oficialaus informavimo ypatingas dėmesys bus skiriamas klientų konsultavimui banko padaliniuose ir telefonu – banko specialistai bus pasiruošę atsakyti į visus klausimus ir suteikti visą reikiamą pagalbą, kad paslaugų perkėlimas būtų sklandus ir patogus“, – aiškino D.Grigienė.
S.Kropą nuliūdino
Lietuvos bankų asociacijos prezidentas Stasys Kropas nuliūdo išgirdęs, kad „Danske“ bankas nebeaptarnaus mažmeninės bankininkystės klientų.
„Aš nusivylęs, kad tai vyksta. Tas bankas buvo kitoks, nei daugelis. Jis buvo orientuotas daugiau į naujoves, į IT, į danišką kultūrą, daniškus produktus, vykdė socialinę veiklą“, – 15min.lt sakė S.Kropas.
Pasak jo, paslaugų kokybė neturėtų pasikeisti, tačiau jį liūdina tai, kad mažmeninėje bankininkystėje vienu žaidėju mažiau.
„Klientai juo tikėjo, paslaugos jiems tiko. Bankų sumažėjimas niekada nėra džiuginantis dalykas“, – sakė S.Kropas.
Jis taip pat minėjo, kad banko klientų sutartys, perduodamos naujam savininkui, nesikeis.
„Visos sutartys bus vykdomos taip, kaip buvo numatyta“, – aiškino jis.