„Iš esmės ketvirtis geras, pelnas kilo, pajamos kilo, smarkiai gerėjo „Tele2” kokybė. Mes orientuojamės į geriausios kokybės operatoriaus poziciją ir į inovatoriaus poziciją“, – antradienį sakė P.Masiulis.
Jis, tiesa, pabrėžė, kad bendrovė neatsisako ir tikslo būti pigiausia telekomunikacijų bendrove Lietuvoje.
Pasak jo, labai smarkiai pastaruoju metu augo interneto suvartojimas – apie 116 proc. per metus (pirmas šių metų ketvirtis, palyginti su pirmu praėjusių metų ketvirčiu).
Pernai pirmąjį ketvirtį „Tele2” vartotojai sunaudojo 836,7 mln. MB duomenų, o šių metų pirmąjį ketvirtį šis skaičius šoktelėjo iki 1807,2 mln. MB.
Iš dalies didesnį interneto vartojimą lemia tai, kad vis daugiau žmonių įsigyja geresnius telefonus.
„Klientai papildomų paslaugų užsako vis daugiau, turėdami gerus įrenginius, ypač įmonės jaučia inovacijų poreikį, ieško būdų, kaip būtų galima tuos įrenginius išnaudoti dar geriau savo darbe“, – sakė P.Masiulis, pabrėžęs, kad geras telefonas yra tas, kurio kaina viršija 300 eurų.
Daugiau nei pusę tokių prabangių telefonų sudaro telefonai su 4G ryšiu.
P.Masiulis tikino, kad jau netrukus internetą galės pasiūlyti visai Lietuvai. Šiuo met „Tele2” 4G ryšys padengia daugiau nei 70 proc. teritorijos.
P.Masiulis tikino, kad jau netrukus internetą galės pasiūlyti visai Lietuvai. Šiuo met „Tele2” 4G ryšys padengia daugiau nei 70 proc. teritorijos.
Bendrovės direktorius pasakojo, kad „Tele2” naudoja tokį dažnį, kuris padidina interneto skvarbumą, todėl 4G gerai veikia, pavyzdžiui, patalpose su storomis sienomis.
„Labai greitai priartėsime prie 100 proc. padengimo. Tai yra būtina paslauga“, – kalbėjo P.Masiulis.
Įsigydami naujus, gerus ir brangius telefonus, pasak jo, gyventojai nori juos išnaudoti, todėl ieško inovacijų. Be to, įpročiu tapo telefonų draudimas – šių metų pirmąjį ketvirtį apdrausta 30 proc. brangių telefonų, palyginti su 13 proc. prieš metus.
„Tele2” finansų direktorius Aidas Tamošiūnas sakė, kad bendrovės pajamos šių metų pirmąjį ketvirtį, palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, augo 3,9 proc. iki 35,8 mln. eurų. EBITDA (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją) išaugo 9 proc. iki 13,3 mln. eurų. Bendrovės EBITDA marža buvo 37,6 proc.
Bendrovė pirmąjį ketvirtį investavo 4 mln. eurų – daugiausia per trejus metus.
Augo ir tinkle prakalbamų minučių skaičius – nuo 926,7 mln. minučių 2014 metų pirmąjį ketvirtį iki 973,8 mln. minučių pirmąjį šių metų ketvirtį.