„Gaila konstatuoti, kad daugybė infrastruktūros darbų vėluoja nuo kelių mėnesių iki kelerių metų. Visų pirma, reikėtų pasistengti užbaigti tuos darbus, kurie yra pradėti. Yra nemažai sprendinių, kaip tai padaryti, pavyzdžiui, didesnis uosto direkcijos lankstumas“, – teigė A.Vaitkus, rašo „Verslo žinios“
„Vienas iš pavyzdžių – „Begos“ prieplauka. 14 mėnesių ji stovėjo neatiduota vertinti, o reikėjo kelių elementarių sprendimų. Tam tikrais atvejais uosto direkcijai reikėtų būti lankstesnei. Ar reikalingas papildomas projekto koregavimas arba vienas kitas infrastruktūrinis papildomas darbas, pirmiausia reikia vadovautis racionalumo principu“, – teigė A.Vaitkus.
Jis iš dalies planuoja apsidrausti nuo galimų interpretacijų spaudžiant direkciją investuoti. Uosto direkcijoje jau samdoma naujų darbuotojų, projektų vadovų, jie privalės per visą projekto įgyvendinimo eigą reguliariai teikti ataskaitas direkcijos vadovybei.