-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Augant klientų skaičiui „Tele2“ pajamos šiemet didėjo

Mobiliojo ryšio bendrovės „Tele2“ pajamos trečiąjį šių metų ketvirtį siekė 123,7 mln. Lt ir, lyginant su antruoju ketvirčiu, išaugo 5 proc. Įmonės EBITDA (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją) liepos – rugsėjo mėnesiais sudarė 45,1 mln. Lt – 6,4 proc. daugiau nei antrąjį metų ketvirtį – ir siekė 36 proc.
Mobilusis telefonas
Mobilusis telefonas

Kompanijos išplatintame pranešime spaudai teigiama, kad lyginant su analogišku 2009 m. laikotarpiu, bendrovės pajamos trečiąjį ketvirtį sumažėjo 9,8 proc., o pelnas – 5,3 proc. Atmetus skambučių užbaigimo mokesčio, sumažinto nuo metų pradžios, įtaką, bendrovės pajamos didėjo 3,8 proc., pelnas – 4,9 proc.

Įmonės klientų skaičius trečiąjį ketvirtį, lyginant su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, išaugo 1 proc. nuo 1,668 mln. iki 1,684 mln. Verslo klientų skaičius didėjo sparčiau – 4,7 proc. nuo 91,2 iki 95,2 tūkst.

„Stabilizuojantis šalies ūkiui pastebime ir augantį vartotojų aktyvumą. Kaip ir anksčiau, siūlome jiems galimybę gauti tos pačios kokybės paslaugas už mažesnę kainą, ypač didelį dėmesį skirdami privačių klientų ir verslo segmentams“, – komentavo Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.

Per tris pirmuosius metų ketvirčius „Tele2“ pajamos siekė 352 mln. Lt, EBITDA – 126,4 mln. Lt, arba 36 proc. Lyginant su 2009 m. sausio – rugsėjo rezultatais, bendrovės pajamos sumažėjo 14 proc., o pelnas – 15,9 proc. Atmetus sumažinto skambučių užbaigimo mokesčio įtaką, bendrovės pajamos mažėjo 1 proc., pelnas – 6,3 proc.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius