-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Baldų pirkimas internete – moterų zona

Paneigta populiari nuostata, jog vyrai imlesni naujovėms ir aktyviau naudojasi internetine erdve. Tokį stereotipą leido sugriauti neseniai virtualias duris atvėrusios internetinės baldų parduotuvės prekybos rezultatai – joje apsiperkančių vyrų dalis siekia vos penktadalį.
Moteris naršo internete
Moteris naršo internete / 123rf.com

Liepos pradžioje startavusioje naujoje baldų bei namų interjero detalių e-parduotuvėje www.sbabaldai.lt didžiąją dalį pirkėjų sudaro dailiosios lyties atstovės. Iš visų baldus pirkusių vilniečių moterys sudarė net 76 proc. Kaune ir Klaipėdoje – 73 proc. Šiauliuose situacija dar įdomesnė – iki šiol dar nė vienas vyras internetu nenupirko baldų ar namų interjero detalių.

Pasak psichoterapeuto Olego Lapino, tai, kad moterys aktyvesnės internete pirkdamos baldus paaiškinama jų psichikos orientacija į priėmimą ir neturėjimą, o vyrų – į funkcionalumą. „Apskritai įsigijimas yra labiau moteriškas bruožas, joms patinka metodiškai apgalvoti, rinktis, lyginti skirtingas prekes – o tam internetine erdvė yra ypač patogi. Tuo tarpu vyrai apsipirkinėja greičiau, be to, internete jiems yra įdomesnių dalykų nei baldai“, – pastebėjo O. Lapinas.

Naujojoje internetinėje baldų parduotuvėje per porą mėnesių internautai nusipirko baldų už kiek daugiau nei 53 tūkst. Lt. Per dieną vidutiniškai yra užregistruojami 2 užsakymai.

„Prekyba baldais internetu yra labai populiari paslauga užsienyje – tai ne tik 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę veikianti parduotuvė, bet ir suteikia puikias sąlygas išsirinkti prekes iš platesnio asortimento nei yra salone, bei padeda sutaupyti klientams laiką ir kurą. Pirmieji rezultatai rodo, kad ir mūsų šalies internautai vis drąsiau pradėjo užsakinėti didesnius pirkinius elektroninėje erdvėje“, – pasakojo „SBA Idėjos namams“ direktorius Jaunius Žiogas.  

Net 88 proc. visų užsakymų sudaro baldai – svetainės, miegamojo, vaikų, valgomojo ar biuro. Likę 12 proc. tenka įvairiems namų interjero aksesuarams. Iki šiol didžiausia suma, kuri buvo išleista baldams perkant internetu – 4500 Lt. Tokia suma buvo išleista įsigyjant svetainės sekciją.

„Kol kas internetu užsakyti prekes gali Vilniaus, Kauno, Klaipėdos ir Šiaulių gyventojai, bet artimiausiu metu planuojame šią paslaugą pasiūlyti klientams visoje Lietuvoje. Tikimės, kad artėjant didžiausioms metų šventėms savo klientams padėsime ne tik idėjomis, praktiniais patarimais, kaip pakeisti namų interjerą, ar ką padovanoti artimiems žmonėms, bet ir galėsime greitai bei patogiai juos įgyvendinti“, – pridūrė J. Žiogas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius