-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Bankas „Snoras“ atnaujina klientų įmokų už paskolas priėmimą

AB banko „Snoras“ bankroto administratorius Neilas Cooperis suderinęs su Lietuvos banku atnaujina įmokų už paskolas priėmimą. Nuo šiandien banko klientai gali pradėti mokėti įmokas, kurios pagal paskolų mokėjimo grafikus turėjo būti pervestos nuo šių metų lapkričio 16 iki gruodžio 28 d.
Snoras
Snoras / Alvydo Opulskio / 15min nuotr.

Banko „Snoras“ bankroto administratorius atsižvelgdamas į tai, kad klientai neturėjo galimybės mokėti įmokų ir kitų mokėtinų sumų už suteiktas paskolas sutartyse numatytu laiku, priėmė sprendimą netaikyti delspinigių ir įsipareigojimo mokesčių už pradelstą laikotarpį nuo 2011 m. lapkričio 16 d. iki 2012 sausio 31 d., ir sudarė sąlygas, kad finansinės operacijos ir toliau vyktų sklandžiai ir pagal grafikus.

Klientams, nepadengusiems susikaupusios įsiskolinimo sumos bei neatnaujinusiems įmokų mokėjimo paskolų sutartyse nustatyta tvarka, nuo 2012 m. vasario 1 d. bus pradėti skaičiuoti delspinigiai.

Klientai mokėtinos sumos dydį pagal kiekvieną paskolą gali sužinoti prisijungę prie banko paslaugų teikimo internetu programos „Bankas internetu+“ ir skiltyje „Paskolos” pasirinkę atitinkamą paskolos sandorį. Atsidariusiame lange „Mokėtinos sumos” kliento privaloma sumokėti suma bus matyti lentelėje „Informacija apie pradelstus mokėjimus”. Kitoje lentelėje tame pačiame lange taip pat bus pateikta informacija apie artimiausio mokėjimo sumą ir datą. Šią informaciją taip pat gali suteikti Kontaktų centras.

Pageidaujantys dengti paskolą ar jos dalį anksčiau termino turėtų susisiekti su banko Kontaktų centru, užpildyti formą banko internetiniame tinklalapyje www.snoras.com arba kreiptis el.paštu paskolos@snoras.com. Kontaktų centro telefonu  bei naudojantis  telefoninės bankininkystės paslauga bus teikiama informacija ir apie mokėtinas sumas, tam klientai turės pateikti identifikacinį kodą arba slaptažodį, skirtą aptarnavimui telefonu.

Pasak banko „Snoras“ bankroto administratoriaus, klientai įmokas ir kitas pagal paskolos sutartis mokėtinas sumas gali pervesti dviem būdais. Įmokos litais už paskolas pervedamos į kliento sąskaitą banke „Snoras“, kaip nurodyta paskolos sutartyje, o mokėjimai valiuta pervedami į „Snoro“ sąskaitą AB SEB banke Nr. LT217044060007787462.

Banko SNORAS Kontaktų centro numeriai:
Skambinant iš Lietuvos: 8 800 272 72
Skambinant iš užsienio: +370 5 239 22 39.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius