Nėra mėnesio, kad nesutriktų kurio nors Lietuvoje veikiančio komercinio banko e.bankininkystės, pinigų išgryninimo bankomatuose ar atsiskaitymo mokėjimo kortelėmis sistema, penktadienį informuoja dienraštis „Vilniaus diena“.
Lietuvos bankas žada griežtinti bankų paslaugų kokybės kontrolę.
Šią savaitę įkaitais be pinigų visoje Lietuvoje tapo tūkstančiai SEB banko klientų, dėl programinės sistemos gedimo kelias valandas neveikė ir banko „Snoras“ e.bankininkystė. Todėl vieni žmonės negalėjo už pirkinius atsiskaityti prekybos vietose, kitiems pinigų neišdavė banko skyriuose, treti nesėkmingai darė pavedimus internetu.
Dėl patirtos įtampos ir nepatogumų dauguma padarė išvadą: laikyti visus pinigus viename banke rizikinga.
Lietuvos bankas inspektuodamas įvertins, kokia žala klientams ir bankui padaryta dėl bankomatų veiklos sutrikimų.
Pasak Lietuvos banko valdybos nario Vaidevučio Geralavičiaus, reikalai turėtų pagerėti, kai sujungus finansų priežiūros įstaigas Lietuvos bankas perims vartotojų teisių priežiūrą. „Tuomet Lietuvos bankas bus įpareigotas prižiūrėti ir bankų bei jų klientų santykius, įskaitant ir mažmeninės e.bankininkystės paslaugas bei tinkamą bankomatų funkcionavimą.“